تجلیل از دانش‌آموز خبرنگاران برتر پانا توسط آستان قدس رضوی

به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران برتر پانا تقدیر شد/ برای اولین بار خبرگزاری پانا میهمان افتخاری محفل اهالی رسانه کشور در آستان قدس رضوی شد

مشهد (پانا)- خبرنگاران برتر پانا برای اولین بار توسط آستان قدس رضوی میهمان مراسم تقدیر از خبرنگار و فعالان رسانه کشور شدند.

کد مطلب: ۱۳۹۳۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش‌آموز خبرنگاران برتر پانا توسط آستان قدس رضوی

این مراسم به که جهت مصادف شدن با ایام محرم، در قالب «محفل عزاداری اهالی رسانه و فعالین فضای مجازی» برگزار شده بود، از خبرنگاران برتر خبرگزاری های منتخب استان دعوت کرده بود تا ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، از خبرنگاران منتخب در ساحت مقدس حضرت رضا(ع) تقدیر و در میهمان سرای حضرت نیز با طعام تبرک پذیرایی کند.

«محسن نصرپور» مدیرکل صدا و سیمای استان خراسان رضوی، «رضا خوراکیان» مدیرعامل و مدیر مسئول روزنامه خراسان،«محسن هوشمند» رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس، «علی یعقوبی» مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قدس، «حسین محمدزاده» رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، و دیگر مدیران و خبرنگاران ارشد خبرگزاری های برتر مکتوب/آنلاین از میهمانان شاخص این مراسم بودند.

امیرعلی مقدم، ستاره خزایی، ایرج سالاران، ملیکا اکبری، سبحان نعمتی، علی ضیایی، احد غایتی و ولی‌الله علیزاده نیز هشت نماینده خبرگزاری پانا در این مراسم بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار