فراخوان مسابقه «راه نشانم بده»

تهران (پانا) - فراخوان مسابقه داستان‌نویسی، گویندگی و روایتگری توسط کانون نوجوانان آرمان فرهنگسرای عطار نیشابوری همزمان با ایام محرم و اربعین حسینی 1445 منتشر می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۲۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان مسابقه «راه نشانم بده»

خدیجه مهدی پور، مدیر فرهنگی هنری منطقه 10 گفت: مسابقه "راه نشانم بده" با محوریت سالار شهیدان امام حسین علیه السلام در سه بخش داستان کوتاه ، گویندگی و روایتگری ویژه گروه سنی 13 تا 18 سال برگزار می شود.

وی هدف از این برنامه را آشناسازی نسل جوان و نوجوان با درس فرهنگ و ارزش های عاشورا و انتقال پیام کربلا با تکیه بر خلاقیت و هنر بیان کرد.

مهدی پور با بیان شرایط و مقررات شرکت در این مسابقه ادامه داد: در این فراخوان شرایط و مقررات شرکت در 3 بخش داستان نویسی، گویندگی و روایتگری به این شرح اعلام شده است. سبک زندگی حسینی" نوشته و در قالب فایل word ارسال شود. در بخش دیگر این مسابقه علاقمندان به " گویندگی" می‌توانند قسمتی از کتاب منظومه ظهر روز دهم(قیصر امین پور) در 3 یا 5 دقیقه خوانده و به صورت فایل صوتی ارسال کنند. همچنین در بخش "روایتگری"، روایت سفر خود را به کربلا در اربعین حسینی به صورت فایل صوتی 5 تا 7 دقیقه بیان و ارسال کنند.

وی همچنین در خصوص مهلت ارسال آثار عنوان کرد: مهلت ارسال آثارتا 30 مردادماه 1402 است و ذکر نام و نام خانوادگی، شماره تماس و سال تولد برای کلیه آثار ارسالی الزامی است.

وی خاطرنشان کرد: آثار ارسالی به دبیرخانه پس از داوری، طی مراسمی در 27 شهریورماه مصادف با روز شعر و ادب فارسی به نفرات برگزیده جوایز نقدی و غیرنقدی ارزنده ای اهدا خواهد شد.

مهدی پور از آرمانی ها خواست آثار خود را در پیام‌رسان بله به شماره 09196246134 ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه واقع در میدان بریانک، خیایان شهید دعوتی، خیابان شهید امیر قلی، فرهنگسرای عطار نیشابوری مراجعه و یا با شماره تلفن:55135553 تماس حاصل نمایند

خبرنگار دانش آموز: آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار