اعضای شورای سیاست‌گذاری محتوایی انتشارات علمی و فرهنگی معرفی شدند

تهران (پانا) - ‌محمد اخگری، فریدالدین حدادعادل، مجید شریف‌خدایی، امین متولیان، سعید نظام‌زاده و زهرا محسنی‌فرد با ریاست قاسم صفایی‌نژاد مدیرعامل شرکت انتشارات علمی و فرهنگی به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری محتوایی این مجموعه معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۳۹۲۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
اعضای شورای سیاست‌گذاری محتوایی انتشارات علمی و فرهنگی معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی، مدیرعامل شرکت انتشارات علمی و فرهنگی با صدور احکامی اعضای شورای سیاست‌گذاری محتوایی این انتشارات را منصوب کرد.

قاسم صفایی‌نژاد مدیرعامل شرکت انتشارات علمی و فرهنگی با تاکید بر نقش برجسته شورای سیاستگذاری در تعالی محتوایی این انتشارات و لزوم حرکت خلاقانه معنایی‌اندیشه‌ای ذیلِ مجموعه انتشارات، ضمن تشکیل این شورا که متشکل از چهره‌های شاخص حوزه‌های فرهنگ، اندیشه و هنر است، ابراز امیدواری کرد این انتخاب‌ها گامی دیگر در جهت بازگرداندن سرآمدی فرهنگی به این انتشارات باسابقه و شناخته شده باشد.
بر اساس این خبر شورای سیاست‌گذاری محتوایی انتشارات علمی و فرهنگی شامل چهره‌هایی نظیر دکتر محمد اخگری، دکتر فریدالدین حدادعادل، دکتر مجید شریف‌خدایی، دکتر امین متولیان، سعید نظام‌زاده و زهرا محسنی فرد به ریاستِ مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی می‌شود.
در بخشی از متن احکام صادره آمده است: در عصری که نبرد محتوای عمیق و محتوای سطحی بیش از پیش مهم است، نقش بی‌بدیل کتاب به عنوان محور تحولات فرهنگی حائز اهمیت فراوان است.
«انتشارات علمی و فرهنگی، به عنوان یک نشر پیشرو و محبوب طی دهه‌های متمادی، قصد دارد در گام دوم انقلاب اسلامی قدم‌های موثر و جدی‌تری بردارد. در همین راستا نیاز است از همه ظرفیت ایران اسلامی بهره ببریم و با مشارکت مردم و ترویج نهضت کتاب و کتابخوانی، پیام والای انقلاب اسلامی را خارج از مرزهای جغرافیایی ایران عرضه کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار