فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی تاکید کرد:

نقش بسزای نیرو‌های بسیج سازندگی در ارتقا و پیشرفت کشور

تبریز(پانا) - فرمانده سپاه عاشورا ضمن اشاره به رشادت‌ها و اقدامات جهادگران بسیج سازندگی، بر نقش بسزای آنان در ارتقا و پیشرفت کشور تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۲۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
نقش بسزای نیرو‌های بسیج سازندگی در ارتقا و پیشرفت کشور

سردار اصغر عباسقلیزاده در رزمایش جهادگراه فاطمی۳ اظهار داشت: بسیجیان محترم این افتخار را دارند که لبخند رضایت حضرت صاحب الزمان را برای خود کسب کرده اند چرا که با جان و مال خود از انقلاب اسلامی دفاع کرده اند. بسیجیان و رزمندگان عزیز مایه افتخار و سربلندی برای استان و کشور هستند.

وی در ادامه به همکاری ها و اقدامات بسیج سازندگی در راستای کمک برای ادامه این طرح مومنانه اشاره کرد و گفت: نیروهای بسیج سازندگی در بحث کمک های مومنانه و بسته های معیشتی و آزاد سازی زندانیان و همچنین مدرسه سازی و محرومیت زدایی کمک های بسزایی داشتند و توانستند رضایت خداوند و حضرت آقا و نیازمندان را با کار هایی که انجام دادند بگیرند.

وی افزود: بعد دیگر این طرح تفاهم نامه هایی است که با سازمان های آبفا استان و کمیته های امداد و همچنین شرکت عمران شهر سهند و همچنین تمامی ادارات و مدیران سازمان هایی مانند علوم پزشکی و همچنین عزیزانی که در این راستا ماموریت دارند، است.

سردار عباسقلیزاده در ادامه با اشاره به تفاهم نامه های انجام شده با کمیته امداد خمینی گفت: با مشارکت و همکاری کمیته امداد امام خمینی برای نیازمندان1000 واحد مسکونی قرار داد بستیم که 400واحد آن در دست احداث میباشد و امیدواریم تا سال جاری این طرح تکمیل و احداث شود.

وی در ادامه گفت: با اداره آب و فاضلاب استان هم در راستای آب رسانی به روستای های استان که به آب شرب دسترسی نداشتند تفاهم نامه ای بسته شد که در پی این تفاهم نامه حدود 750‪روستا با پشتیبانی مالی خیرین و نیرو های جهاد سازندگی آبرسانی آب شرب انجام شد.

عباسقلیزده خاطر‌نشان کرد: با مسئولین راه و شهر سازی در راستای تامین مسکن ملی با اداره کل و مسکن شهر سهند قراردادی بسته شده است که 225‪0واحد مسکن ملی برای اولین بار در کشور توسط بسیج سازندگی استان انجام می‌شود.

دانش آموز خبرنگار:علی قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار