تفاهم نامه کمیته امداد آذربایجان شرقی و بسیج سازندگی برای ایجاد ۲۲۰۰ فرصت شغلی

تبریز(پانا) - کمیته امداد استان آذربایجان شرقی و بسیج سازندگی تفاهم نامه مشترکی برای محرومیت زدایی در استان امضا کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۶۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم نامه کمیته امداد آذربایجان شرقی و بسیج سازندگی برای ایجاد ۲۲۰۰ فرصت شغلی

به گزارش سایت خبری امداد، محمد کلامی با اشاره به تفاهم نامه بسیج سازندگی و کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: این تعامل و همکاری با هدف جهش و تحول در محرومیت زدایی است.

وی افزود: بر اساس این همکاری ۷۷ میلیارد تومان تسهیلات در آذربایجان‌شرقی صرف توانمندسازی مددجویان شده و منجر به ایجاد ۲۲۰۰ فرصت شغلی می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان خاطر نشان کرد: همکاری کمیته امداد و سپاه در سال های اخیر برکات زیادی داشته و این همکاری در سه سال اخیر منجر به ساخت و بازسازی ۲۰۰۰ منزل مددجویی شده ا ست.

سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور نیز در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه گفت: بسیج عینیت بخش مردم سالاری است، بسیج با الهام و نه با الزام رفتار می کند و نمود آتش به اختیار است. تشکر می کنم از مسئولینی که به فرزندان ملت (بسیجیان) اعتماد کرده و این تفاهم نامه را قبول کردند.

زهرایی با اشاره به اینکه تنها چیزی که مسئولین کمیته امداد را خوشحال نمی کند، افزایش مددجویان است،گفت: اجرای این تفاهم از افزایش مددجویان کمیته امداد جلوگیری می کند.

در ادامه سردار عابدین خرّم فرمانده سپاه عاشورا در تشریح این تفاهم نامه گفت: با شناسایی فعالان کسب و کار و بکار گیری آنها، به مددجویان مستعد، اشتغال پایدار خواهیم داد و با توسعه زنجیره ای، ۲۲۰۰ فرصت شغلی در استان ایجاد می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار