‌دوقلوهای نوجوان هندبال‌: ترسی از ‌تیم‌های بزرگ نداریم

تهران (پانا) - دوقلوهای هندبال ایران پیش از اعزام تیم ملی نوجوانان به مسابقات جهانی از اردوها و نخستین مصاف با سوئد در مرحله گروهی گفتند.

کد مطلب: ۱۳۹۱۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
‌دوقلوهای نوجوان هندبال‌: ترسی از ‌تیم‌های بزرگ نداریم

‌حسین و علی حیدریان که در تیم ملی نوجوانان هندبال پسر ایران بازی می‌کنند، پیش از عزیمت به کرواسی برای شرکت در مسابقات هندبال قهرمانی جهان ‌از اردوهای تدارکاتی، اردوی آماده‌سازی گرجستان، رودررویی با سوئد و .... گفتند که متن این مصاحبه را در زیر می‌خوانید:

*اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان برای اعزام به مسابقات جهانی به پایان رسید. پروسه این اردوها چطور گذشت؟

حسین: اردوهای با نشاط و سرحالی داشتیم و آخرین جلسه تمرین را نیز امروز (یکشنبه) به خوبی پشت سرگذاشتیم تا با آمادگی کامل راهی مسابقات جهانی شویم.

علی: تمرینات بسیار بانشاطی پشت سر گذاشتیم تا با حال خوب و آمادگی بالا راهی کرواسی شویم.

*اردوی تدارکاتی گرجستان چطور بود؟

حسین: فدراسیون هندبال در یک برنامه‌ریزی خوب یک اردوی 4 روزه برای تیم در گرجستان تدارک دید و در این اردو علاوه بر تمرینات پرفشار دو بازی تدارکاتی نیز با میزبان داشتیم که تجربه این بازی برای حضور در مسابقات جهانی خیلی به کار می‌آید.

علی: دو بازی بسیار خوب با گرجستان داشتیم. گرجستان یک تیم اروپایی است که در سبک و سیاق اروپا هندبال بازی می‌کند. به نظرم تجربه بسیار خوبی بود و می‌توانیم از این تجربه در مسابقات جهانی استفاده کنیم.

*در نخستین دیدار در مسابقات جهانی به مصاف سوئد خواهیم رفت. فکر می‌کنید چه عملکردی در این دیدار خواهیم داشت؟

حسین: بازی با سوئد حساس‌ترین بازی ما در مرحله گروهی است و می‌دانیم بازی بسیار سختی پیش رو داریم بنابراین از دو هفته پیش آنالیز این تیم را آغاز کردیم و امیدوارم به هدفی که داریم و آن عملکرد خوب و حرفه‌ای و همچنین پیروزی برابر این تیم است، برسیم. درست است که سوئد یکی از بهترین تیم‌های جهان است ولی ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم.

علی: سوئد در هندبال صاحب سبک است و هندبال به‌روز و خوبی را بازی ‌می‌کند. امیدوارم بتوانیم با تلاش بچه‌ها و کمک کادرفنی بازی خوب و جون‌داری روبروی این تیم به نمایش بگذاریم و البته باید بگویم ترسی از این تیم نداریم.

*شما تجربه بازی در تیم ملی هندبال ساحلی و کسب مدال جهانی و آسیایی را نیز در کارنامه دارید. کدام بخش برای شما ویژه‌تر است؟ هندبال ساحلی که در آن مدال گرفتید یا هندبال سالنی؟

حسین: خب هندبال سالنی به نظر بیشتر از هندبال ساحلی دیده می‌شود و فکر می‌کنم به دلیل آن است که کشورهای بیشتری در هندبال سالنی فعال هستند و لیگ معتبر دارند. هر چند می‌توانیم از تجربیات مسابقات جهانی هندبال ساحلی استفاده کنیم. راستش نمی‌دانم اینکه کدام بخش را ترجیح می‌دهم. بیشتر خود رشته هندبال را دوست دارم. برایم فرقی نمی‌کند در کدام بخش بازی کنم.

علی: برای من هم هندبال سالنی با ساحلی فرقی نمی‌کند. نکته اصلی خود هندبال است. هر جا بتوانم به تیم ملی کشورمان کمک کنم حضور خواهم داشت.

*‌این‌که در تمام اردوها و مسابقات کنار یکدیگر هستید چه حسی دارد؟

حسین: فکر نمی‌کنم هر کسی شانس این را داشته باشد که چنین حسی را تجربه کند. باید بگویم خیلی خوبه که در تمام اردوها، تورنمنت‌ها و مسابقات کنار یکدیگر هستیم.

علی: باید بگویم این که همیشه کسی هست که بهت روحیه می‌دهد و اشتباهاتت را گوشزد می‌کند حس کم‌نظیری دارد.

*تا به حال شده در مسابقات بخاطر اشتباهات سر همدیگر داد بزنید؟

حسین: بارها. بعدش با حرف زدن حل شده!

علی: خیلی پیش آمده! و همین باعث شده بازی یکدیگر را تکمیل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار