سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

سامانه ارتباط مستقیم، شنوای انتقادات و پیشنهادات مردم در امور پرورشی و فرهنگی است

مشهد (پانا) -سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت سامانه ارتباط مستقیم، شنوای انتقادات و پیشنهادات مردم در رابطه با امور پرورشی و فرهنگی است.

کد مطلب: ۱۳۹۱۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
سامانه ارتباط مستقیم، شنوای انتقادات و پیشنهادات مردم در امور پرورشی و فرهنگی است

علی مهدوی خواه، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت‌وگو با پانا گفت: «کسب اطلاع دقیق تر نسبت به وضعیت موجود فعالیت های پرورشی و فرهنگی و آگاهی از آن، اندیشیدن در راستای ارائه تدابیر مختلف را می‌طلبد تا از مسیرهای متفاوت نسبت به درک بهتر وضعیت موجود، استفاده کنیم.»

وی افزود: «یکی از این مسیرها، ارتباط مستقیم با دانش آموزان، والدین آن‌ها و همکاران عزیزی است که در سطح مدارس استان با مجموعه معاونت پرورشی و فرهنگی مرتبط هستند. برای دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات این عزیزان در سراسر استان، تصمیم بر این شد تا سامانه ارتباط مستقیم طراحی و در اطلاع عموم مخاطبین قرار بگیرد. نظرات، پیشنهادات و انتقادات وارد شده در سامانه دسته‌بندی شده و فرد مورد نظر با ورود به سامانه، باید دسته موضوعی خود را انتخاب کند و در نهایت می‌تواند بدون ذکر نام و شماره تماس، درخواست خود را به استحضار معاون پرورشی و فرهنگی استان برساند.»

مهدوی خواه بیان کرد: «ما درجهت بکارگیری انتقادات و پیشنهادات سازنده در تلاش هستیم و به همین جهت، مطالب وارد شده به شکل روزانه شخصاٌ بررسی می‌شود و مواردی که نیاز به ارجاع دارد، ارجاع داده می‌شود و مطالبی که نیاز به تصمیم گیری دارد، به بحث و تبادل نظر گذاشته می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد : علاقمندان می توانند با ورود به لینک http://B2n.ir/ertebatmostaghim پیشنهادات و انتقادات خود را ثبت کنند .

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار