اتهامات رفع شد؛ بازگشت آرش میراسماعیلی به فدراسیون جودو

تهران (پانا) - آرش میراسماعیلی با حکم رفع تعلیق از صبح امروز (۸ مرداد) به فدراسیون جودو بازگشت.

کد مطلب: ۱۳۹۱۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
اتهامات رفع شد؛ بازگشت آرش میراسماعیلی به فدراسیون جودو

‌پس از حواشی که خرداد امسال برای آرش میراسماعیلی رئیس وقت فدراسیون جودو رخ داد، سیدحمید سجادی در حکمی، نصرالله پریچهره را به عنوان سرپرست موقت فدراسیون جودو منصوب کرد و آرش میراسماعیلی به مدت کوتاهی از ریاست فدراسیون تعلیق شد تا از طریق دادگاه پیگیر رفع اتهامات وارده از سوی شاکی خصوصی شود.

این روند در کمتر از یک ماه پیگیری شد و در نهایت ۲۸ خرداد امسال، میراسماعیلی با حضور در دادگاه و ارائه مستندات خود سرانجام با حکم قاضی رفع تعلیق شد.

بر این اساس طبق دستور قضائی و نامه صادره خطاب به وزارت ورزش و جوانان از سوی دادگاه کارکنان دولت، تعلیق آرش میراسماعیلی از خدمت دولتی لغو و ادامه تعلیق وی از نظر دادگاه وجاهت قانونی نداشت.

با حکم رفع تعلیق میراسماعیلی، وی صبح امروز همراه با فخیمی مدیر حراست فدراسیون جودو، محمدرضا مدنی پیشکسوت جودو و مدیر کمیته فنی فدراسیون جودو، مهدی گرایلی نایب رئیس مردان، مریم بهاروند نایب رئیس بانوان، هادی کردی رئیس هیات جودو استان لرستان، پیمان ترکاشوند رئیس هیئت جودو استان تهران، شهرام ساکی رئیس هیئت جودو بروجرد، محمدرضا پارسا رئیس کمیسیون آزمون، بخشایی مدیر بین الملل، مدیری خزانه‌دار فدراسیون و تعداد دیگری از اعضا خانواده جودو در فدراسیون جودو حضور پیدا کردند و ضمن تجلیل و تشکر از زحمات نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون جودو برای وی آرزوی موفقیت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار