آرش میراسماعیلی:

جودو ایران ثابت کرد که زنده است

خرم‌آباد (پانا) - آرش میراسماعیلی در جمع جودو کاران کشور عنوان کرد امروز شما ثابت کردید که جودوی ایران زنده است و به کوری چشم دشمنان ایران اسلامی ایستاده می‌ماند.

کد مطلب: ۱۳۴۳۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
جودو ایران ثابت کرد که زنده است

میر اسماعیلی ضمن عرض خیر مقدم به تمام ورزشکاران گفت: من به شیر دختران جودوی ایران افتخار می کنم و به خودم می‌بالم که در لرستان میزبان شما هستیم، چون همین شمایید که آینده جودو ایران هستید شما که قطعاً قهرمانان بزرگی خواهید شد.

وی ادامه داد: امیدوارم که مسابقات خوبی را پیش رو داشته باشید و این چند روز با حضور فعالانه ثابت کردید به دنیا که ما تحریم نیستیم و پرچمدار آینده کشورمان هستید.

آرش میر اسماعیلی در رابطه با میزبانی مسابقات اظهار کرد: شما به سرزمینی پای نهادید که سرزمین دلیر مردان و زاگرس نشینان و لرهای عزیزی است که تیمور لنگ در کتاب خاطراتش گفت که زمانی به لرستان آمدم با لشکری از مردان و زنان و پیرزنان و پیرمردان مقابل شدم که مرا شکست دادند شما به سرزمین تمدن ایران آمده‌اید امیدوارم که روزهای خوبی داشته باشید.

این قهرمان ملی گفت: کمپ جودوی لرستان یکی از کمپ های مسابقات جودوی تیم ملی جودوی ایران خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تشکر می کنم از آقای هادی کردی ریاست جودوی لرستان و جناب قیاسیان مدیر کل اداره ورزش و جوانان این استان که این مسابقات را به بهترین نحو برگزار کردند

دانش آموز خبرنگار: سما هرسینی شاکرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار