تکلیف میراسماعیلی فردا مشخص می‌شود

‌آرش میراسماعیلی ‌از ۷ مورد اتهامی صادره به وی، از ۶ مورد تبرئه شده است/ اگر حکم رفع تعلیق صادر شود میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو می‌ماند

تهران (پانا) - مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت‌ همه بررسی‌های لازم در مورد وضعیت آرش میراسماعیلی انجام شده است و تا فردا تکلیف وی مشخص می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۰۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تکلیف میراسماعیلی فردا مشخص می‌شود

به گزارش صداوسیما، مرتضی فلاح ‌افزود: طبق آخرین دادنامه‌ای که برای آرش میراسماعیلی صادر شده است از ۷ مورد اتهامی که به وی وارد شده بود از ۶ مورد تبرئه و اتهام مجرمانه مربوط به اختلاس هم تغییر عنوان داده شده و به جرم دیگر براساس موضوع ماده ۵۹۸ قانون مجازات اسلامی دایر بر تصرف غیرقانونی در اموال دولتی با پرداخت جریمه نقدی محکوم شده است که این مورد هم در حال بررسی و رسیدگی است.

وی گفت: با توجه به رای صادر شده، این موضوع در حال بررسی و رسیدگی است و منتظر رای و تصمیم قطعی از سوی حوزه معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان هستیم.

مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان یادآورشد: در صورتی که رای حوزه معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان بر مبنای رفع تعلیق آرش میراسماعیلی صادر شود وی بدون هیچ مشکلی ریاست خود را در فدراسیون جودو ادامه می‌دهد و دیگر نیازی به برگزاری مجمع انتخاباتی نیست چرا که حکم وی تعلیق از ریاست بوده نه انفصال و محرومیت از حقوق اجتماعی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار