در حسینیه رسانه عنوان شد

گروه اندیشه ورز فرهنگی خراسان جنوبی تشکیل شود

بیرجند (پانا) - مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خواستار تشکیل گروه اندیشه‌ورز در مسائل فرهنگی استان خراسان جنوبی شد.

کد مطلب: ۱۳۹۰۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
گروه اندیشه ورز فرهنگی  خراسان جنوبی  تشکیل شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در مراسم حسینیه رسانه خراسان جنوبی گفت: دشمن در اقصی نقاط کشور با دست باز هزینه می کند تا نور اسلام را بپوشاند و از شعله ور شدن آن جلوگیری کند.
حجت الاسلام والمسلمین سالاری با بیان اینکه تقابل بین حق و باطل همواره در طول تاریخ در جریان بوده و روز به روز نوع مواجهه دشمن با اسلام متفاوت شده، افزود: دشمن نمی گویند هیئت و روضه نداشته باشید بلکه به دنبال تغییر سبک و روش عزاداری و فاصله گرفتن مردم از اسلام اصیل می باشد.
وی با اشاره به بحث عفاف و حجاب که در حال حاضر به یک نقطه تقابل در جامعه تبدیل شده، عنوان کرد: در این حوزه باید ظرافت به خرج داد و با تنوع در کار تبلیغی و ارشادی با کلام زیبا به دنبال امر به معروف و نهی از منکر بود.
وی با تأکید بر اینکه اگر کلام را در قلب افراد جای دهیم، تحول ایجاد خواهد کرد، گفت: روضه سیدالشهدا(ع) دارالشفاء است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به شیوه های مختلف کار رسانه ای، ادامه داد: گاه باید چون حضرت مریم با سکوت کار رسانه ای کرد و زمانی نیز چون حضرت رسول(ص) در عید غدیر باید با فریاد کار فرهنگی انجام داد.
سالاری با بیان اینکه نباید هیچ اتفاقی در حوزه رسانه شکوه و عظمت عزاداری ماه محرم را تحت الشعاع قرار دهد، افزود: محرم و عزاداری سید الشهدا(ع) شفای دردهای قلبی، روحی و اجتماعی است.
وی گفت: برای تحت الشعاع قرار دادن مراسم عزای امامحسین(ع) دشمن طرح های مختلفی را ریخته است.

شایان ذکر است این مراسم به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدا... الحسین، با حضور مدیران رسانه ها، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به همت سازمان بسیج رسانه استان خراسان جنوبی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار