رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران در گفت‌وگو با پانا:

آخرین تصمیم‌ها برای انتقال سوله‌های مدیریت بحران؛ احیای مصوبه‌ای که یک دهه خاک خورد

تهران (پانا) - رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران آخرین تصمیم‌‌ها برای انتقال سوله‌های بحران از سازمان ورزش به این سازمان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
آخرین تصمیم‌ها برای انتقال سوله‌های مدیریت بحران؛ احیای مصوبه‌ای که یک دهه خاک خورد

علی نصیری در گفت‌وگو با پانا درخصوص بازگشت 52 سوله بحران به سازمان مدیریت بحران گفت: «تفاهمی با سازمان ورزش شهرداری انجام شده است که بر اساس زمان‌بندی، بازگشت سوله‌های بحران اتفاق می‌افتد زیرا مدیریت بازگشت این سوله‌ها پیچیدگی‌های خود را دارد چه در حوزه نیروی انسانی و چه خدماتی که در گذشته در این سوله‌ها ارائه می‌شد و نباید متوقف شود.»

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ادامه داد:‌ «به تدریج و در طول تابستان ابعاد مختلف این واگذاری‌ها بررسی و انتقال به آرامی انجام می‌شود و فعالیت‌های ورزشی هم در طبقات همکف ادامه دارد و ورزش‌هایی که نیاز به تجهیزات خاصی ندارد و در زمان‌های بحران می‌توان به راحتی و سرعت وسایل آن را جمع‌آوری کرد ادامه خواهد داشت. سایر ورزش‌ها نیز که دارای تجهیزات سنگین هستند نیز به ساختمان‌های دیگر منتقل می‌شود و خدمات‌رسانی در این حوزه به شهروندان متوقف نمی‌شود.»

در انتقال سوله‌های مدیریت بحران همه جوانب دیده می‌شود

وی با تاکید بر اینکه نباید ورزش مردم آسیب ببیند و از طرفی هم باید زیرساخت‌های لازم برای آمادگی در برابر زلزله ایجاد شود، گفت:‌ «باید در این انتقال همه جوانب با هم دیده شود و نباید یک باره عده‌ای را بیکار کرد. باید به معاش مربی و نگهبان فکر شود و در کل یکسری اتفاقات اداری بین سازمان مدیریت بحران و سازمان ورزش است که باید مد نظر قرار بگیرد. تا این لحظه سوله‌ای به سازمان مدیریت بحران تحویل داده نشده که بخواهیم تعطیل کنیم یا نکنیم. درحال مذاکره هستیم و با منابع انسانی شهرداری جلسات مختلف داریم و جلسات هفت ساعت و سه چهار ساعته با سازمان ورزش داشته‌ایم و تلاش می‌کنیم این انتقال سوله‌ها بدون کمترین آسیبی انجام شود.»

ورزش بانوان مورد تعهد است

نصیری خاطرنشان کرد: «فعالیت ورزشی در سوله‌ها باید به شکلی باشد که وقتی ورزش انجام می‌شود مانع نجات جان مردم نشود و زیرساخت‌ها در دسترس باشد. ما هیچ کار عجیب و غریبی نمی‌کنیم و همان مصوبه شورای شهر سال 92 و اصلاحیه سال 95 که یک دهه است به آن بی‌توجهی شده را احیا و اجرا می‌کنیم و هیچ کسی را اخراج نمی‌کنیم و هیچ چیزی را تعطیل نمی‌کنیم و در تابستان دست به چیزی نمی‌زنیم و در پاییز عجله نمی‌کنیم و با مدیران مجموعه‌ها با آرامش، تدبیر، ایجاد جایگزین، با در نظر گرفتن اقتضائات محلی و با دادن تخفیف به ورزشکارانی که در کلاس‌ها شرکت می‌کنند و عضو مدوام شوند کاری کنیم که آب در دل مردم تکان نخورد؛ اما عده‌ای که ممکن است تجارت‌شان به خطر بیافتد دروغ گفتند که تعطیل شد، بستند و بردند. اعضای شورا و مردم نگران چیزی نباشند. ورزش بانوان مورد تعهد است و نمی‌خواهیم هیچ سوله‌ای بیکار بماند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار