هیات دانش‌آموزی در مدارس استان در ماه محرم فعال هستند

شهرکرد (پانا) - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش‌وپرورش استان چهارمحال ‎و بختیاری با اشاره به برگزاری مراسمات عزاداری در مدارس گفت تمامی مدارس هیات دارند و هر مدرسه کلیه فعالیت‌های مذهبی خود را زیر مجموعه همان هیات برگزار می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۸۹۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
هیات دانش‌آموزی در مدارس استان  در ماه محرم فعال هستند

سیدسجاد قریشی امروز در گفت‌وگو با پانا در شهرکرد گفت: چندین طرح اعم از طرح «مهراب» با هدف اقامه نماز جماعت در مدارس و طرح «چون و چرا» با هدف گفتمان دینی و طرح «بهار زندگی» در خصوص برگزاری جشن تکلیف در مدارس برگزار می شود.

رئیس قرآن، عترت و نماز با اشاره به هیئات مدارس گفت: مسئولیت اجرای کلیه فعالیت‌های حوزه قرآن، عترت و نماز زیر نظر هیئت و یا مدیر و معاون مدارس انجام می‌شود.

وی با اشاره به کلیات کار برنامه‌های مدارس افزود: کلیات کار به این صورت است که هر برنامه‌ای قرار است در مدرسه انجام شود هیئت مدرسه برنامه‌ریزی می‌کند و طرح پیشنهادی خود را به معاون پرورشی یا مدیر می‌دهد و آن طرح با هدایت مدیر یا معاون مدرسه اجرا می شود.

گفتنی است فعالیت های دیگر طرح مصباح‌الهدی، عطر انتظار، گرامیداشت مناسبت‌های ولایتی و اهل‌بیت وجود دارد که هیئات مذهبی سر لوحه و سرآمد اجرای کار در مدارس هستند.

دانش‌آموز خبرنگار پانا: شراره حاتمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار