مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام:

20 هزار دانش آموزان استان ایلام در مدارس هیئت امنایی تحصیل می کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: از سال 88 تا کنون تعداد مدارس هیئت امنایی در استان ایلام به 95 مدرسه افزایش یافته است. در سال تحصیلی جاری بیش از 20 درصد دانش آموزان استان در قالب 20 هزار نفر و794 کلاس درس در این آموزشگاه ها مشغول به تحصیل هستند.

کد مطلب: ۵۰۷۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا - استان ایلام،مجید علی بیرانوند در اولین جلسه کمیته توسعه و نظارت بر مدارس هیئت امنایی استان ایلام ضمن تقدیر از حضور اعضای کمیته در جلسات بر توسعه کمی و کیفی مدارس هیئت امنایی تاکید کرد و مدارس هیئت امنایی را از مدارس موفق استان برشمرد.

وی افزود: براساس مصوبه جلسه 788شورای عالی آموزش و پرورش مورخ 1 اردیبهشت 88 در راستای کمک به اجرای ماده 13 قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده 144قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی اجتماعی فرهنگی کشور و قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش و جلب و توسعه مشارکت های مردمی در احداث و اداره مدارس سیاست مدرسه محوری و ارتقاء کیفیت برنامه های آموزشی و تربیتی مدارس آیین نامه توسعه مشارکت های مردمی به شیوه مدیریت هیئت امنایی در مدارس به تصویب رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت : از سال 88 تا کنون تعداد مدارس هیئت امنایی در استان ایلام به 95 مدرسه افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی جاری بیش از 20 درصد از دانش آموزان در قالب 794 کلاس درس در این آموزشگاهها مشغول به تحصیل بوده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار