مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

جشنواره خوارزمی بهترین عرصه برای رقابت استعدادهاست

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت جشنواره خوارزمی بهترین عرصه برای ارائه و رقابت استعدادها است.

کد مطلب: ۱۳۸۹۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره خوارزمی بهترین عرصه برای رقابت استعدادهاست

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در آیین افتتاحیه مرحله استانی جشنواره خوارزمی با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی مطابق با ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش طراحی و اجرا می شود. توجه ویژه به تمام استعدادهای دانش آموزان از جمله تاکیدات سند تحول است و در این راستا تمام ارکان تعلیم و تربیت از جمله مدرسه، معلم، والدین و... باید با هم مشارکت داشته باشند.

وی اظهارکرد: جشنواره خوارزمی صرفا یک آزمون علمی نیست بلکه یک رویداد مهم علمی، پژوهشی، مهارتی و تربیتی است که برای جریان سازی و ورود به رقابت های منطقه ای و کشوری برگزار می شود. جشنواره خوارزمی بهترین عرصه برای ارائه و رقابت استعداد ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: در استان اردبیل از بین ۶۰ هزار دانش آموز دوره اول متوسطه بیش از ۲۲ هزار نفر در این رویداد مشارکت داشته اند و امروز در مرحله استانی ۱۴۴ نفر با هدف راهیابی به مرحله کشوری به رقابت خواهند پرداخت.

محمود مشکی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان نیز گفت: در مسیر اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جامعه هدف مورد توجه دانش آموزان هستند. برای ما مهم است که دانش آموزان بتوانند در کنار کتاب درسی وزارتی خود، در حوزه های مختلف تمرین مهارتی هم داشته باشند. جشنواره هایی از قبیل خوارزمی بهترین فرصت است که برای دانش آموزان دوره اول متوسطه طراحی و اجرا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار