درخشش دانش‌آموزان اردبیلی در جشنواره نوجوان خوارزمی

اردبیل (پانا) - دانش‌آموزان اردبیلی در هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی حائز رتبه‌های برتر شدند.

کد مطلب: ۱۳۰۸۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان اردبیلی در جشنواره نوجوان خوارزمی

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل اظهار کرد: در راستای تعلیم و تربیت تمام ساحتی و تنوع­ بخشی به محیط‌های یادگیری سند تحول بنیادین، جشنواره نوجوان خوارزمی متناسب با اهداف حوزه‌های تربیت و یادگیری برنامه درسی ملی و با هدف ارتقا کیفیت آموزشی، تثبیت و تعمیق یادگیری، یادگیری مشارکتی و گروهی، ایده‌پردازی و آشنایی دانش‌آموزان با پژوهش برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی جاری هشتمین دوره این جشنواره در چهار مرحله مدرسه‌ای، منطقه‌ای/ ناحیه‌ای، استانی و کشوری اجرا شد. در مرحله کشوری جشنواره که از تاریخ 13 تا 17 شهریورماه در اردوگاه فرهنگی - تربیتی شهید بهشتی اصفهان برگزار شد، دانش‌آموزان این استان با عملکرد مطلوب و کسب رتبه برتر این جشنواره علمی - تخصصی خوش درخشیدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: تعداد 17 نفر از دانش‌آموزان دوره اول متوسطه از نواحی 1 و 2 اردبیل، مناطق پارس‌آباد مشگین شهر، نمین و نیر در رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، بازارچه کسب و کار دانش‌آموزی، پژوهش، فعالیت‌های آزمایشگاهی، دست سازه، زبان انگلیسی، ریاضی، مناظره علمی و برنامه نویسی به مرحله کشوری راه یافته بودند که تندیس و لوح تقدیر جشنواره را به همراه جایزه نقدی از وزیر آموزش و پرورش دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار