رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا عنوان کرد؛

کشف ۳۰۰۰ میلیاردی کالاهای احتکاری با اجرای طرح سراسری در کشور

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف انواع کالاهای اساسی و ضروری در اجرای طرح سراسری مبارزه با احتکار کالاهای اساسی به ارزش بیش از ۳۰۰۰ میلیارد ریال در کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۸۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۳۰۰۰ میلیاردی کالاهای احتکاری با اجرای طرح سراسری در کشور

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: در اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تدابیر صادره مبنی بر مبارزه با احتکار و گران‌فروشی کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و ضروری در هفته گذشته به مدت سه روز در سراسر کشور به اجرا در آمد.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان‌ها با استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی در مدت مذکور در بازدید از یک هزار و ۵۲۴ واحد صنفی و انبار موفق به کشف انواع کالاهای احتکارشده، شامل ۵ هزار و ۲۶ تن قند و شکر، ۴۴۸ تن برنج، ۲۳۹ تن حبوبات، ۲۸۰ تن ماکارونی، ۵۵ هزار قوطی تن ماهی، ۷۱۳ هزار بسته چای، هفت هزار قوطی رب گوجه فرنگی، ۱۰۱ تن خشکبار، ۱۵۴ تن گوشت و مرغ، ۵۸ تن آرد، ۴۳ تن ادویه جات، ۱۰ تن روغن خوراکی، ۹۱ هزار بطری آبمیوه و دلستر، ۳۰ دستگاه خودرو، ۱۵ هزار و ۷۰۰ قطعه لوازم یدکی خودرو، ۶۸۳ حلقه لاستیک خودرو، ۱۲۱ هزار روغن موتور و ضد یخ، ۲ هزار و ۳۶۸ دستگاه لوازم خانگی، ۲۹۲ هزار لیتر مواد شوینده، ۱۲ هزار قلم لوازم الکترونیکی، ۲۱۴ هزار لیتر سم و کود شیمیایی و ۴۰ هزار عدد لوله و اتصالات می باشد.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: کارشناسان مربوطه ارزش کشفیات ذکر شده را بیش از ۳ هزار میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین در این راستا تعداد ۱۳۰ نفر دستگیر و به همراه پرونده‌های متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از هموطنان خواست که در صورت مشاهده هر گونه احتکار و قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار