مدیر آموزش و پرورش کاشمر:

پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش کاشمر به مناسبت روز خانواده 

کاشمر(پانا)- مدیر آموزش و پرورش کاشمر در پیامی روز ۲۵ ذی‌الحجه که به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شده را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۸۷۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش کاشمر به مناسبت روز خانواده 

سعید تاج محمدی،مدیر آموزش و پرورش کاشمر گفت: به همه فرهیختگان، پیشکسوتان و موسپیدان آموزش و پرورش، خانم ها و آقایان بازنشسته فرهنگی خاضعانه عرض ارادت و احترام دارم.

وی افزود: گنجینه های گران‌سنگ علم و تخصص و ادب و فرهنگ که عمر گرانبها را در سنگر حساس و مهم تعلیم و تربیت خالصانه صرف اعتلای تربیت جامعه نمودند و خدمت کردند و ثمرات درخشانی از خود به جای گذاشتند.

وی ادامه داد: 25 ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان را به جمع بزرگ معلمان بازنشسته که به معنای واقعی خانواده آموزش و پرورش هستند تبریک می گویم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر اظهار کرد: از خدای متعال می خواهم به ما توفیق دهد تا از سرمایه عظیم تجربیات، نظرات، راهکارها، نقدهای دلسوزانه و دعای خیر فرهیختگان مان همواره بهره مند گردیم و عزیزانمان همیشه در سلامتی و سربلندی زندگی کنند.

سعید تاج محمدی بیان کرد: آموزش و پرورش شهرستان کاشمر همواره خود را نسبت به پیگیری مطالبات و خواسته های به حق بازنشستگان عزیزمان در حوزه های مختلف دارای تکلیف می داند و در زمینه تکریم و ارتقای شأن فرهیختگان عزیز از هیچ تلاشی فروگزار نخواهد کرد.

وی گفت: ضمن تقدیر از این عزیزان آرزوی سلامتی، نشاط، سربلندی،آرامش و عزت همیشگی پیشکسوتان عزیزمان را از خدای متعال مسئلت داریم.

خبرنگار دانش آموز: ستایش مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار