مسئول گروه جهادی شمیم مهربانی شهرستان بهارستان:

لبخند کودکان و خانواده‌های آیتام، ارزشمندترین هدیه برای خیرین است

بهارستان یک(پانا) - مسئول گروه جهادی شمیم مهربانی شهرستان بهارستان در مراسم تکریم از خیرین، لبخند کودکان و خانواده‌های ایتام را بهترین و ارزشمندترین هدیه برای خیرین دانست.

کد مطلب: ۱۳۶۱۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
لبخند کودکان و خانواده‌های آیتام، ارزشمندترین هدیه برای خیرین است

به مناسبت روز اکرام و تکریم از خیرین، مراسم تکریم از خیرین گروه جهادی شمیم مهربانی، با حضور محمد علی محمدی رئیس بنیاد شهید شهرستان بهارستان، سمیه رمضانی مسئول گروه جهادی شمیم مهربانی و سایر خیرین و جهادگران شهرستانی در آموزشگاه پدیدهٔ برتر شهر گلستان، برگزار شد.

سمیه رمضانی مسئول گروه جهادی شمیم مهربانی ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) و روز اکرام از خیرین، اظهار کرد: گروه جهادی شمیم مهربانی در سال ۱۴۰۱ توانسته اقدامات مؤثری برای خانواده‌های مددجو انجام دهد و لبخندی بر روی لبان آنها بنشاند که لبخند شادی کودکان و خانواده‌های ایتام برای ما ارزشمندترین هدیه بوده است.

وی افزود: متاسفانه با افزایش خانوارهای مددجو، افراد تحت نظر این گروه نیز افزایش یافته و گروه شمیم مهربانی و دستان پر مهر با کمک خیرین شهرستان بهارستان، موفق شد تا چندین خانواده، دانش‌آموز و... را در شهرهای سلطان آباد، قلعه میر، صالحیه، گلستان و...تحت پوشش قرار دهد.

وی همچنین ادامه داد: شعار گروه جهادی شمیم مهربانی و دستان پر مهر که هم اکنون به یک گروه جهادی تبدیل شده، یاری رسانی به هموطنان مددجو بوده و از خیرین این شهرستان درخواست می‌شود که در کنار این گروه بمانند و یاری‌رسان مردم نیازمند این شهرستان باشند.

رمضانی در حاشیه مراسم ضمن تشکر از خیرین و جهادگران گروه جهادی شمیم مهربانی و دستان پر مهر، خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم در سال ۱۴۰۲ نیز مانند سال‌های گذشته، بتوانیم یاری‌رسان مردم مددجؤ شهرستان بهارستان باشیم و روزی را ببینیم که دیگر نیازمندی وجود نداشته باشد و اوضاع اقتصادی و معیشتی همه مردم رو به بهبود باشد تا غمی در دل‌های مردم کشور ایران، مشاهده نشود.

در پایان این نشست، به رسم یادبود به هرکدام از خیرین لوح تقدیری اهدا شد.

خبرنگار دانش آموز: محدثه قبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار