در گفت‌وگو با پانا مطرح شد؛

تلاش برای خروج مخازن سوختی به خارج ازتهران

تهران (پانا) - رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت تلاش می‌شود مجموعه مخازن سوخت از جمله انبار نفت شهران در خارج از شهر تهران باشند.

کد مطلب: ۱۳۸۶۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای خروج مخازن سوختی به خارج ازتهران

علی نصیری، درباره اینکه چرا هنوز انبار نفت شهران در فهرست پرخطرهاست، به پانا توضیح داد:‌ ‌«اقدامات زیادی برای اینکه انبار نفت شهران برای مردم منطقه شهران مشکل‌ساز نشود، انجام شده و یک نمونه آن این است که این مخزن با درصد پایینی از ظرفیت خود کار می‌کند؛ اما به دنبال این هستیم که مجموعه مخازن سوخت ازجمله انبار نفت شهران در خارج از شهر باشند.»

وی ادامه داد:‌ «این به آن معنا نیست که قرار است فردا صبح در این انبار نفت، انفجاری رخ دهد و مردم شهران نگرانی در دل‌شان باشد که هر لحظه چه اتفاقی می‌افتد. این موارد ناایمنی درجاتش با هم فرق می‌کند.»

نصیری تاکید کرد:‌ «جزئیات پرونده انبار نفت شهران را به خاطر ندارد؛ اما جلساتی درباره ایمن‌سازی آنجا برگزار شده است. نقاطی که پرریسک‌تر هستند، دسترسی‌ها بسته شده و در حریم بافت مسکونی نیست و در مجموع دلیلی برای نگرانی مردم وجود ندارد و ما مسئولان نیز باید تلاش کنیم استانداردهای ایمنی در هر نقطه از شهر را روز‌به‌روز افزایش دهیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار