مسابقات اسکواش قهرمانی زیر 17 سال؛ ‌پارمین نکوپایان و محمد چنگانیان قهرمان شدند

تهران (پانا) - ‌در مسابقات اسکواش قهرمانی دختران و پسران کشور رده‌های کمتر از 17 سال، ‌پارمین نکوپایان از تهران و محمد چنگانیان از اصفهان به عنوان قهرمانی دست یافتند.

کد مطلب: ۱۳۸۶۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات اسکواش قهرمانی زیر 17 سال؛ ‌پارمین نکوپایان و محمد چنگانیان قهرمان شدند

‌مسابقات اسکواش قهرمانی دختران کشور در رده‌های سنی کمتراز ۱۷ و ۱۹ سال با حضور ۵۷ بازیکن به میزبانی خانه اسکواش گرگان برگزار شد که در رده سنی کمتر از ۱۷ سال پارمین نکوپایان از تهران به عنوان قهرمانی دست یافت‌، باران محمد‌پور از تهران دوم شد و مقام سوم مشترک به ثمین حسن‌پور از فارس و نازنین تقی‌نژاد از یزد رسید.

در رده سنی کمتر از ۱۹ سال نرگس سلطانی از گلستان به مقام نخست رسید‌، فاطمه فلاحتی مرودست از یزد دوم شد و دیانامقری و شکیبا قلی‌پور هردو از گلستان به مقام سوم مشترک دست یافتند. مراسم اختتامیه با حضور عزیزی‌پور رییس فدراسیون اسکواش و برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان حضور داشتند.

چنگانیان و رضا‌زاده قهرمان رده‌های کمتر از ۱۷ و ۱۹ سال پسران ایران شدند

‌همچنین در مسابقات اسکواش قهرمانی رده‌های سنی کمتر از ۱۷ و ۱۹ سال پسران کشور به میزبانی سالن اسکواش پارس شیراز، در رده کمتر از ۱۷ سال محمد چنگانیان از اصفهان به عنوان قهرمانی دست یافت‌، محمد صالح آقاخانی از تهران دوم شد و سید مبین سیدان از یزد و مانی تقی‌زاده از تهران به مقام سوم مشترک رسیدند.

در رده کمتر از ۱۹ سال امیر حسین رضازاده از خوزستان به عنوان نخست رسید‌، عرفان مهدی‌پور از یزد دوم شد و کوشا فدایی از گلستان سعید مریدی از کیش به عنوان سوم مشترک دست یافتند. مراسم اختتامیه با حضور علی کتابفروش دبیر فدراسیون برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار