انهدام باند ۱۵ نفره کلاهبرداری و جعل اسناد ملکی در تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند بزرگ کلاهبرداری و جعل اسناد در تهران، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۶۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند ۱۵ نفره کلاهبرداری و جعل اسناد ملکی در تهران

به گزارش مهر، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی و شبانه‌روزی کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی فعالیت اعضای یک باند جعل اسناد املاک در تهران کشف شد و موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار قرار گرفت. تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، ۱۵ مرد جوان با همدستی یکدیگر قصد دارند تا با جعل اسناد، ۲ ملک بزرگ را در دماوند و ولنجک به قیمت میلیاردی به شهروندان بفروشند.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها علاوه بر جعل و فروش دو ملک مذکور، قصد دارند تا از افراد زیادی در تهران با جعل اسناد املاک کلاهبرداری کنند.

سرهنگ ولیپور گودرزی گفت: پس از کشف این سرنخ مهم با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه‌های متهمان را در نقاط مختلف شهر تهران شناسایی و بلافاصله وارد عمل شدند و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در عملیات‌های جداگانه دستگیر و برای تحقیقات ابتدایی به اداره سیزدهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه سردسته این باند نیز بازداشت شده است، افزود: ۱۵ متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر جعل اسناد و جعل اسناد املاک در دماوند و ولنجک اعتراف کردند و با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار