مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی :

هیئت‌های مذهبی دانش‌آموزی نقش مهمی در تربیت دانش آموزان ولایی دارند

تبریز(پانا)- مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به اهمیت همکاری مابین آموزش و پرورش و این اداره کل، نقش هیئت‌های مذهبی دانش‌آموزی در تربیت دانش‌آموزان ولایی را تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
هیئت‌های مذهبی دانش‌آموزی نقش مهمی در تربیت دانش آموزان ولایی دارند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اظهار کرد: مدارس از نظر موقعیت مکانی و فضای باز می توانند مکان مناسبی برای برگزاری هیبت های مذهبی در دهه اول محرم باشند.

وی ادامه داد: همچنین از نظر معنوی نیز ارتباط تنگاتنگ هیئت ها با مدارس می تواند در تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی که مد نظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، موثر باشد.

حسینی همچنین در رابطه با هیئت های مذهبی دانش آموزی نیز گفت: هیئت های مذهبی دانش آموزی نقش مهمی در تربیت دانش آموزان ولایی دارد و می توان گفت که همان نقش بر سنگ در کودکی است.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی ،مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز بر اهمیت همکاری های دو جانبه با اداره کل تبلیغات اسلامی و افزایش همکاری فی مابین دستگاه ها تاکید کرد.

لازم به ذکر است که برگزاری همایش هیئت های مذهبی و روش های افزایش همکاری فی مابین دستگاه ها از جمله بحث های مطرح شده در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار