استقبال از نمایندگان استان کرمان در مجلس دانش‌آموزی کشور

کرمان (پانا) - استقبال از نمایندگان استان کرمان در مجلس دانش‌آموزی کشور با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، مسئول سازمان دانش‌آموزی استان، سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش رودبارجنوب و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
استقبال از نمایندگان استان کرمان در مجلس دانش‌آموزی کشور

حجت الاسلام سید اصغرسادات حسینی معاون پرورشی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان به همراه محمود رجبی پور رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان، مرتضی اکبری سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش وپرورش رودبار جنوب و جمعی از مسئولان از امیرحسین سهرابی نائب رئیس مجلس دانش آموزی کشور و نمایندگان دانش آموزان استان کرمان در مجلس دانش آموزی استقبال کردند.

در این مراسم حجت الاسلام سادات حسینی از "امیرحسین سهرابی" نماینده مجلس دانش آموزی استان کرمان که به عنوان نایب رئیس مجلس دانش آموزی کشور انتخاب شد تقدیر کرد.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان موفقیت این دانش آموز رودباری را که موجب افتخار و شادمانی جامعه دانش آموزی و فرهنگی استان و افزایش انگیزه در بین دانش آموزان سرافراز برای حضور در عرصه های افتخارآفرینی کشور و جهان است ارج نهاد.

وی سازمان دانش آموزی را فضایی برای رشد همه جانبه دانش آموزان دانست و گفت:«دانش آموزان با حضور در برنامه های سازمان دانش آموزی روحیه مطالبه‌گری پیدا کرده و قدرت مدیرت بحران‌ها را پیدا می کنند.»

گفتنی است امیرحسین سهرابی نماینده مجلس دانش آموزی استان کرمان از دانش آموزان رودبار جنوب است که با بالاترین رای به عنوان نائب رئیس مجلس دانش آموزی کشور انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار