14 میلیارد تومان درآمد مالیاتی برای آبادانی خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - مدیرکل امور مالیاتی استان خراسان جنوبی گفت در دو ماهه نخست امسال ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به حساب شهرداری‌ها، ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به حساب دهیاری ها، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به حساب مناطق عشایری و ۴۰۰ میلیون تومان به حساب مناطق فاقد دهیاری استان برای انجام طرح‌ها و خدمات عمرانی، زیربنایی و عمومی واریز شده است.

کد مطلب: ۱۳۸۴۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
14 میلیارد تومان درآمد مالیاتی برای آبادانی خراسان جنوبی

علی کریمدادی با اشاره به پایان مهلت ارائه اظهارنامه و فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم عملکرد سال ۱۴۰۱ بیان کرد: مشاغل و کسبه استان تا ۱۰ تیر ۵۱ هزار و ۸۲۷ اظهارنامه به سازمان امور مالیاتی کشور به صورت کاملاً الکترونیک ارسال کرده اند که نسبت به سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری تا ۱۵ تیر، برای ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار و ۳۱ تیر برای ارائه اظهارنامه عملکرد ۱۴۰۱ باید به صورت الکترونیک به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس my.tax.gov.ir مراجعه کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان از فعالان اقتصادی خواست ارائه اظهارنامه را به روزهای پایانی مهلت قانونی موکول نکنند و در صورت داشتن هر گونه سؤال و ابهام، مراتب را از ادارات امور مالیاتی محل سکونت پیگیری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار