برگزاری افتتاحیه دوره کشوری تربیت مدرس مراقبین سلامت

تهران (پانا) - مراسم افتتاحیه دوره کشوری تربیت مدرس مراقبین سلامت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری افتتاحیه دوره کشوری تربیت مدرس مراقبین سلامت

افتتاحیه دوره کشوری تربیت مدرس مراقبین سلامت با حضور 10 درصد مراقبین سلامت استان های یزد، بوشهر، اصفهان، کرمان، هرمزگان، خوزستان و فارس به میزبانی معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان فارس برگزار شد.

برگزاری این دوره با حضور ۲۵۰ نفر از مراقبین سلامت و سرپرست دفتر سلامت و تندرستی و مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس همراه بود.

در این مراسم اعظم گودرزی سرپرست دفتر سلامت و تندرستی هدف از برگزاری این دوره را با استناد به ساحت زیستی و بدنی سند تحول بنیادین و تربیت دانش‌آموزان تمام ساحتی، گسترش صلاحیت‌های حرفه ای در حوزه سلامت و ارتقای شایستگی های حرفه‌ای عنوان کرد.

گودرزی گفت: این برنامه های آموزشی تلاش دارد با طرح الگوی نظری و عملی (به صورت شبیه‌سازی) سطوح مختلف سیاست گذاری، برنامه ریزی، اجراء و ارزشیابی را مورد تحلیل قرار دهد.

گفتنی است این دوره‌های آموزشی همچون خطوط راهنما برای مراقبین سلامت عمل کرده و به آنها بازگو می‌کند که در سال تحصیلی آینده در چه موقعیتی هستند و در پایش این راه با چه مشکلاتی و موانعی روبرو خواهند شد و برای تجهیز و مهیا شدن به آخرین مهارت ها و توانمندی های مدیریت بحران از چه الگوهایی باید بهره‌مند شوند.

دو هدف کلی طراحی این دوره‌ها عبارت است از: «ارتقای سطح دانش، مهارت و توانایی مراقبین سلامت» و «استانداردسازی سطوح راهبردها و فرآیند آموزشی».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار