مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر تاکید کرد:

ضرورت آموزش مربیان و مراقبین سلامت و بهداشت مدارس در موارد بحران

اسلامشهر(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، بر تنظیم تقویم سالانه و اجرایی آموزش و پرورش تاکید کرد و آموزش مربیان و مراقبین سلامت و بهداشت مدارس در بحران را ضروری دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۲۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت آموزش مربیان و مراقبین سلامت و بهداشت مدارس در موارد بحران

اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در جریان برگزاری جلسه شورای بهداشت و سلامت درسالن اجتماعات آموزش و پرورش منطقه در سخنانی با اشاره به اینکه حوزه سلامت دانش‌آموزان از اهمیت خاصی برخوردار است، اظهارکرد: با حضور در واحدهای آموزشی و همیاری با مربیان و مراقبین سلامت می‌توانیم موانع را از سر راه برداریم.

وی در زمینه فعالیت‌های انجام شده در زمینه حوزه سلامت واحدهای آموزشی افزود: درطول سال ۱۴۰۱ هفتاد اتاق بهداشت در مدارس شهرستان راه‌اندازی شد و اقلام بهداشتی از محل درآمد اختصاصی آموزش و پرورش نیز به مدارس تعلق گرفت و بخشی از واحدهای آموزشی تجهیز شدند.

قنبری ادامه داد: حوزه تخصصی مراقبین و مربیان سلامت در تقویم سالانه و اجرایی آموزش و پرورش اسلامشهرمی‌بایست مورد توجه قرار گیرد و آموزش مربیان و مراقبین سلامت و بهداشت مدارس جهت موارد بحران ضرورت است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهرتصریح کرد: در نظام تعلیم و تربیت برای حوزه‌های اساسی از جمله سلامت و بهداشت می‌بایست برنامه‌ریزی خاص و ویژه انجام شود تا در آینده از نسلی سالم و پویا برخوردار باشیم.

در این نشست که معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز حضور داشتند، از زحمات مراقبین و مربیان سلامت واحدهای آموزشی تجلیل شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار