مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

بازیابی هویت ملی دانش‌آموزی مهمترین هدف است

شیراز (پانا) - به گفته مدیرکل آموزش و پرورش فارس، بازیابی هویت ملی دانش‌آموزی مهمترین هدف است و در این جنگ روانی، ابتدا باید مخاطب را شناخت و سپس با زبان خودش با او صحبت کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
بازیابی هویت ملی دانش‌آموزی مهمترین هدف است

محمدخلیل عسکری در آیین افتتاحیه دوره کشوری تربیت مدرس قطب پنج کشور با موضوع مدیریت بحران در شرایط اضطراری ویژه مراقبین سلامت مدارس، با حضور مربیان بهداشت مدارس از استان‌های فارس، یزد، بوشهر، کرمان، اصفهان، خوزستان و هرمزگان در شیراز، اظهار کرد: جنگ شناختی یک داستان نیست، بلکه حقیقتی است که رهبر معظم انقلاب دهه های قبل نسبت به آن هشدار داده بودند.

وی گفت: بازیابی هویت ملی دانش‌آموزی مهمترین هدف ماست و در این جنگ روانی، ابتدا باید مخاطب را شناخت و سپس با زبان خودش با او صحبت کنیم.

عسکری از وجود حدود یک میلیون دانش‌آموز و 60 منطقه آموزشی در استان فارس، خبر داد و افزود: در شرایط امروزی همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید پای کار تربیت دانش‌آموزان بیایند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: چنان که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند در تربیت انسان،نقش معلم به مراتب از وراثت مهمتر است.

وی ادامه داد: در این دوره‌ها، نباید جامعه هدف تنها مربیان باشد بلکه آموزش دانش‌آموزان نیز باید لحاظ شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، گفت: در پاییز اخیر با وجود تمرکز دشمن بر مدارس شیراز، خوشبختانه در شیطنت خود موفق نشد و در کل کشور نیز ناکام ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار