مدیرکل امور شوراها و مناطق آزاد تجاری سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی:

قوانین و مقررات مرتبط با آموزش و پرورش و شهرداری‌ها موجب رفع نیازهای دستگاه تعلیم و تربیت نشده است

تهران (پانا) - مدیرکل امور شوراها و مناطق آزاد تجاری سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با اشاره قوانین و مقررات مرتبط با آموزش و پرورش و شهرداری‌ها گفت مسئولان قبلی در این زمینه زحمات فراوانی کشیده‌اند اما اگر واقع‌بین باشیم باید گفت که این زحمات کافی نبوده است و نتوانسته نیازهای آموزش و پرورش را مرتفع سازد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
قوانین و مقررات مرتبط با آموزش و پرورش و شهرداری‌ها موجب رفع نیازهای دستگاه تعلیم و تربیت نشده است

کارگروه تخصصی بررسی قوانین و مقررات مرتبط با آموزش و پرورش و شهرداری‌ها با دستور جلسه بررسی چگونگی اجرای ماده ۱۰ قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش مصوب 26 دی‌ماه 1372 مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در محل جلسات سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی برگزار شد.

هادی عابدی، مدیرکل امور شوراها و مناطق آزاد تجاری سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در این نشست اظهار کرد: همه ما اینجا جمع شده‌ایم تا براساس طرفیت‌های قانونی موجود، موارد مغفول مانده قانون شوراهای آموزش و پرورش را به مرحله اجرایی‌سازی برسانیم.

وی افزود: مسئولان قبلی در این زمینه زحمات فراوانی کشیده‌اند اما اگر واقع‌بین باشیم باید گفت که این زحمات کافی نبوده است و نتوانسته نیازهای آموزش و پرورش را مرتفع سازد.

مدیرکل امور شوراها و مناطق آزاد تجاری با بیان اینکه برگزاری نشست‌های کارگروه تخصصی بررسی قوانین و مقررات مرتبط با آموزش و پرورش و شهرداری‌ها در راستای رسیدن به راهکار است، عنوان کرد: امیدواریم برگزاری این نشست‌ها با حضور نمایندگان ارگان‌ها و نهادهای مرتبط، ایجاد دغدغه به منظور رفع مشکلات را به دنبال داشته باشد و همچنین باعث اجرا و احیای قوانین مغفول مانده شود.

وی در پایان تصریح کرد: در این نشست‌ها از تجربه تمامی افراد در ارگان‌ها و نهادهای مرتبط استفاده خواهد شد تا ان‌شالله خروجی نهایی آن منجر به کمک به مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت و وزارت آموزش و پرورش شود.

در ادامه این نشست نمایندگانی از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مرکز حقوقی شهرداری تهران، دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضائی و... به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در رابطه با چگونگی اجرای ماده ۱۰ قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرور پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار