رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر شهرکرد:

سنگ‌ریزه و شن‌های رنگی در فضای سبز شهرکرد مناسب شهروندان نیست

شهرکرد (پانا) - رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به ارتفاع بالای شهرکرد و نیاز شهر به فضای سبز کافی، جایگزین کردن سنگ‌ریزه و شن‌های رنگی در فضای سبز شهرکرد را مناسب شهروندان ندانست.

کد مطلب: ۱۳۸۲۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
سنگ‌ریزه و شن‌های رنگی در فضای سبز شهرکرد مناسب شهروندان نیست

ماشالله ایزدی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای شهر شهرکرد در خصوص مناسب نبودن سنگ ریزه و شن های رنگی در فضای سبز عنوان کرد: حذف فضای سبز و جایگزینی سنگ ریزه و شن های رنگی در سطح فضاهای سبز شهرکرد مناسب مرکز استان و در شان شهرندان نیست.

وی تصریح کرد: در این راستا با بهره گیری از توان کارشناسان خبره و استفاده از روش های نوین صرفه جویی و مدیریت مصرف آب نسبت به توسعه فضای سبز در مرکز استان اقدام شده است.

ایزدی با اشاره به لزوم سم پاشی و هرس به موقع درختان فضای سبز شهرکرد اظهار کرد: حفظ فضای سبز کنونی و استفاده بهینه از پساب ها برای توسعه فضای سبز و ارتقای روحیه و تضمین نشاط و شادابی شهروندان به طور جدی در دستور کار شهرداری به ویژه سازمان سیما،منظر و فصای سبز شهری قرار دارد.

وی از دستگاه های اجرایی متولی و شرکت های خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری درخواست کرد نسبت به تحقق این امر مهم با مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد همکاری کنند.

خبر نگار دانش آموز: مرضیه امیرخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار