شورای اسلامی شهرکرد:

طرح جامع حمل و نقل به زودی در شهرکرد عملیاتی می‌شود

شهرکرد(پانا) - رئیس شورای اسلامی شهرکرد در یکصد و نود و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد از عملیاتی شدن طرح جامع و حمل و نقل ترافیک شهرکرد در شهرداری خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح جامع حمل و نقل  به زودی در شهرکرد عملیاتی می‌شود

مصطفی حیدری، رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به پیش بینی ۸ تقاطع غیر هم سطح در طرح جامع حمل و نقل ترافیک شهرکرد با هدف کاهش کنترل روانسازی ترافیک مرکز استان چهارمحال و بختیاری افزود: این طرح باعث ارتقای شاخص‌های توسعه شهری در مرکز استان می‌شود لذا با تصویب طرح جامع حمل و نقل ترافیک شهرکرد در شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور زمینه اجرای پروژه‌هایی در این حوزه با بهره‌گیری از اعتبارات دولتی و ملی فراهم شده است.

حیدری در ادامه تصریح کرد: ارتقاء کمی و کیفی خدمات رسانی به مردم و تلاش برای افزایش سطح رفاه شهروندان از مهم‌ترین دغدغه‌ها و اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری در شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد به شمار می‌رود.

در ادامه این نشست محمد حسین واحدیان شهردار شهرکرد نیز افزود: طرح جامع حمل و نقل ترافیک شهرکرد پس از ۳ سال از سوی شورای ترافیک استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان شهرکرد و همچنین از سوی کمیته های فنی در تهران تایید و تصویب شد.

وی طرح جامع حمل و نقل ترافیک شهرکرد را مسیر روشن و مشخصی برای مسئولان دانست و اظهار کرد: رفع مشکل ترافیک تنها با خیابان سازی ممکن نیست و باید به دنبال ساماندهی پارک حاشیه‌ای ، پارکینگ سازی، احداث تقاطع های غیر هم سطح ، ساخت و توسعه کمربندی‌ها و پیاده روسازی باشیم.

خبرنگار: مرضیه امیرخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار