مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری:

ارتباط مستقیم با دانش‌آموزان در جهت فرهنگ‌سازی برای مصرف بهینه سوخت موثر است

شهرکرد (پانا) - مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری همکاری آموزش و پرورش با شرکت گاز استان را ستودنی دانست.

کد مطلب: ۱۳۸۱۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
ارتباط مستقیم با دانش‌آموزان در جهت فرهنگ‌سازی برای مصرف بهینه سوخت موثر است

جهانبخش سلیمیان گفت: یکی از ارگان هایی که در سال گذشته در برنامه مصرف بهینه گاز در سطح استان به ما کمک کرد آموزش‌وپرورش بود که به خاطر ارتباط تنگاتنگی که با خانواده دانش‌آموزان داشت، کمک بسیار ویژه‌ای در خصوص انتشار آموزش‌ها و بنرهای آموزشی بعمل آورد.

وی افزود: از مسئولین آموزش‌وپرورش درخواست کردیم نگاه ویژه‌ای به همراهی ما در ارتباط با فرهنگ‌سازی استفاده‌ بهینه و ایمن از گاز داشته باشند و این کمک کرد که ما بتوانیم از فضای در اختیار این افراد هم بهترین استفاده را داشته باشیم.

سلیمیان ادامه داد: آموزش وپرورش تدابیری اندیشید که ما بتوانیم از ظرفیت انجمن های اولیا و مربیان استفاده کنیم و با دانش‌آموزان رابطه مستقیم داشته باشیم و از این موقعیت ها در جهت فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی مردم نهایت بهره را ببریم.

وی با بیان اینکه از تابستان بازسازی و مقاوم سازی شبکه‌های گاز رسانی در دستور کار قرار می‌گیرد افزود: امیدواریم سال آینده با اضافه شدن مصرف‌کنندگان جدید هم مشکل کمبود گاز نداشته باشیم.

سلیمیان در پایان اظهار کرد: امیدوارم مردم هم با استفاده مناسب از گاز و رعایت الگوهای مصرفی در این زمینه مثل همیشه ما را یاری کنند تا بتوانیم برای آینده در حوزه‌ تولید هم برنامه‌ریزی مناسب‌تری داشته باشیم.

دانش‌آموز خبرنگار: شراره حاتمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار