۳۳۲ میلیارد ریال پروژه گازرسانی روستایی در اردبیل به بهره‌برداری رسید‌

اردبیل (پانا) - مدیر عامل شرکت گاز اردبیل: در دهه فجر امسال با بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی به ۹۱ روستای استان اردبیل بیش از سه هزار خانوار روستایی استان از نعمت گاز برخوردار شدند.

کد مطلب: ۸۹۲۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
۳۳۲ میلیارد ریال پروژه گازرسانی روستایی در اردبیل به بهره‌برداری رسید‌

فیروز خدایی در مراسم بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به روستای شریف‌بیگلو. اظهار داشت: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم در 40سال گذشته بی‌سابقه بوده و مردم مناطق روستایی از خدمات قابل توجهی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برخوردار شده‌اند که این امر زمینه‌ساز جلب رضایت روستاییان شده است.

او افزود: نعمت گاز طبیعی و برخورداری بیش از 92 درصدی خانوارهای روستایی استان از این نعمت نمونه بارزی از خدمات جهادی دولتمردان به مردم منطقه است که در سالیان گذشته با برنامه‌ریزی‌های منسجم در خدمات‌رسانی به مناطق محروم استان محقق شده و توانسته‌ایم در ارائه خدمات به مردم این مناطق پیشقدم باشیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی بیان کرد: در دهه فجر امسال با بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی به 91 روستای استان اردبیل بیش از سه هزار خانوار روستایی استان از نعمت گاز برخوردار شدند که برای گازرسانی به این روستاها بیش از 420 کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز با اعتباری بالغ بر 332 میلیارد ریال هزینه شده است.

خدایی تصریح کرد: قبل از انقلاب مردم استان با وجود سردسیر بودن این منطقه از نعمت گاز طبیعی بی‌بهره بودند و امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خون مطهر شهدای انقلاب تمامی 29 شهر استان و 92 درصد از خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند و تلاش در راستای پوشش صد درصدی روستاهای استان از این نعمت ادامه دارد.

او خدمات‌رسانی به مناطق روستایی و توسعه زیرساخت‌ها در این مناطق را زمینه‌ساز ماندگاری ساکنان این روستاها دانست و گفت: در همین راستا پروژه‌های گازرسانی در روستاهای مختلف استان در حال اجرا بوده که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها زمینه بهره‌مندی 98 درصدی روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی فراهم می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار