رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان خبر داد:

2 تحول اساسی در ماموریت‌های سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان

تهران (پانا) - رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از 2 تحول اساسی در ماموریت‌های این سازمان در برنامه‌های دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
2 تحول اساسی در ماموریت‌های سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان؛ الهام یاوری در حاشیه بازدید از آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان گفت: بر اساس اساسنامه جدید 2 تحول اساسی در ماموریت‌های سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) را شاهد هستیم.

یاوری افزود: تحول اول، توجه به تربیت چندساحتی و تمام‌ساحتی دانش‌آموزان مدارس سمپاد در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ادبی، قرآنی، ورزشی و مدیریتی را شامل می‌شود که در این ساحت‌های متفاوت در سال ۱۴۰۰ بیش از ۵۵ هزار نفر فوق برنامه در مدارس سمپاد برگزار شد و این فوق برنامه در سال تحصیلی جاری به بیش از ۷۰ هزار نفر برنامه رسید.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان سمپاد باید در حوزه‌های متفاوت طبع‌آزمایی کنند و استعداد‌های خودشان را شکوفا کنند و این تحول در مدارس سمپاد فراگیر خواهد شد.

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان افزود: در تحول دوم برای دانش‌آموزانی که مستعد بوده ولی به هر دلیل نتوانسته‌اند وارد مدارس سمپاد شوند و در سایر مدارس مشغول تحصیل هستند با تهیه محتواهای آموزشی، فرهنگی، تربیتی مناسب و همچنین تدارک قالب‌هایی که دانش‌آموزان بتوانند در برنامه‌های مشترک شرکت کنند و ارتباط خوبی با دانش‌آموزان سمپادی برقرار کرده و استعدادهای‌شان هدایت و شکوفا شود، برنامه‌ریزی شده و این محتواها در سایت sampad.gov.ir قابل دسترس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار