رئیس اداره امور تربیتی مشاوره و مراقبت، اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

جشنواره نوجوان سالم ظرفیت ارزشمندی برای سرمایه‌گذاری در زمینه ترویج پیام‌های پیشگیرانه در مدارس است

بجنورد (پانا) - رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت جشنواره نوجوان سالم، با دارا بودن ۳ محور خلاقیت‌های دانش‌آموزی، ابتکارات مدرسه‌ای و ابتکارات جامعه‌محور و بیش از 20 رشته ارائه اثر، ظرفیت ارزشمندی برای سرمایه‌گذاری در زمینه ترویج پیام‌های پیشگیرانه در میان دانش‌آموزان و خانواده‌ها است.

کد مطلب: ۱۳۸۱۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره نوجوان سالم ظرفیت ارزشمندی برای سرمایه‌گذاری در زمینه ترویج پیام‌های پیشگیرانه در مدارس است

طلعت علی نژاد بیان کرد: ارتقای سلامت دانش ‎آموزان و پیشگیری از آسیب ‎های اجتماعی یکی از مهمترین دغدغه ‎های آموزش و پرورش است که جا دارد نهاد‌های سیاست‌گذاری و اجرایی در زمینه پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، این ظرفیت را مورد توجه قرار داده و از آن استفاده کنند.

علی نژاد تصریح کرد: این جشنواره در راستای ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر و جلوگیری از آسیب های اجتماعی، افزایش مهارت و ارتقا سطح بهداشت روان دانش آموزان در بخش های خلاقیت های دانش آموزی، ابتکارات مدرسه ای و ابتکارات جامعه محور اجرایی شده است.

وی افزود: با تبلیغات گسترده و نشر حداکثری پوستر و تیزر، 9 هزار و 9 نفر در مرحله منطقه‌ای و 217 نفر در مرحله استانی موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم و شایسته تقدیر در رشته‌های مختلف جشنواره شده‌اند و آثار ارسالی از لحاظ کمی و کیفی رشد قابل توجهی داشته و نسبت به سال گذشته (7862 اثر ) کیفیت و رقابت بین آثار ارسالی بیشتر شده است.

وی در ادامه اعلام کرد: در سال گذشته 35 اثر به مرحله کشوری ارسال شد، اما خوشبختانه امسال47 اثر که با نظر هیأت داوران، به عنوان رتبه اول استانی در رشته‌های مختلف انتخاب شده‌اند به مرحله کشوری راه می یابند.

خبرنگار : مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار