نشست هیئت‌های انطباق و انتخاب آثار یازدهمین دوره جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد برگزار شد

تهران(پانا) - نشست هیئت‌های انطباق و انتخاب آثار یازدهمین دوره جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد با حضور نمایندگان دفاتر تألیف سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در دبیرخانه جشنواره برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست هیئت‌های انطباق و انتخاب آثار یازدهمین دوره جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد برگزار شد

نشست هیئت‌های انطباق و انتخاب آثار یازدهمین دوره جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد با حضور محمدصالح مذنبی؛ مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی و نایب رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره، مهدی احمدزاده؛ معاون فناوری دفتر، مجتبی دانشور؛ دبیر جشنواره، شهریار ابراهیمی؛ رئیس گروه نرم‌افزار، محمد نیک‌افروز؛ رئیس گروه تولید محتوای الکترونیکی و رؤسای گروه‌های پژوهش، برنامه‌ریزی درسی و تولید بسته‌های تربیت و یادگیری برگزار شد.

در این نشست ضمن تشریح مأموریت و جهت‌گیری‌های جشنواره در دوره یازدهم برای نقش‌آفرینی ظرفیت‌های دولتی و غیردولتی، مؤسسات علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان تعلیم و تربیت به‌ویژه معلمان باتجربه کشور، گزارشی از روند برگزاری جشنواره ارائه شد. بر اساس این گزارش از مهر سال 1401 فراخوان جشنواره در قالب‌های فیلم آموزشی، برنامه‌های کاربردی، گرافیک متحرک، پویانمایی، بازی‌های تعاملی، واقعیت افزوده و... منتشر و حدود 33 هزار اثر به دبیرخانه ارسال و استقبال خوبی به ویژه از سوی معلمان شده است.

از بین آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، پس از چند مرحله غربالگری با شاخص‌های مختلفی از جمله رعایت قوانین و اصول، رعایت قالب‌های محتوایی و رعایت استاندارهای فنی به 2300 اثر به مرحله انطباق و انتخاب راه یافته‌اند.

این ‌آثار در دسته‌بندی‌های مشخص در اختیار هیئت‌های انطباق و انتخاب قرار می‌گیرد تا بر اساس گویه‌های مشخص شده‌، امتیاز بگیرند. پس از این مرحله، آثار به مرحله نهایی داوری می‌رسند. آثار برگزیده در مرحله انطباق و انتخاب بعد از جشنواره در اختیار گروه‌های دفاتر تألیف قرار خواهند گرفت تا پس از بررسی‌های کارشناسی در قالب رمزینه‌‌های پاسخ سریع کتاب‌های درسی منتشر شوند.

خبرنگار دانش آموز: عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار