مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

مدرسه تطعطیل شده اما تربیت تعطیل نمی‌شود/فیلم

کرمانشاه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در افتتاحیه پایگاه‌های اوقات فراغت که در اردوگاه شهید باهنر با حضور مسئولین استانی و دانش‌آموزان برگزار شد، اظهار کرد برای تابستان برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا اوقات فراغت دانش‌آموزان به صورت هدفمند پر شود زیرا مدرسه تعطیل شده اما تربیت تعطیل نمی‌شود.

کد مطلب: ۱۳۸۰۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه تطعطیل شده اما تربیت تعطیل نمی‌شود/فیلم

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ضمن تشکر از دانش آموز خبرنگاران پانا عنوان کرد: دانش آموزان برای ثبت نام در پایگاه های اوقات فراغت می توانند به تمامی کانون های فرهنگی و تربیتی، اردوگاها، حیاط مدارس و... مراجعه کنند. تمامی پایگاه های ما آمادگی استقبال از دانش آموزان را دارند تا آنها در فضایی فرهنگی و ورزشی با حضور مربی های مجرب حضور یابند و از پایگاه های اوقات فراغت نهایت بهره را ببرند تا اوقات فراغت دانش آموزان به صورت هدفمند پر شود، چرا که مدرسه تعطیل شده اما تربیت تعطیل نمی شود.

وی افزود: امیدوارم دانش آموزانی را در جمهوری اسلامی ایران تربیت کنیم که آینده سازان ایران اسلامی باشند.

بهمن نریمانی، رئیس آموزش و پرورش ناحیه 3 استان کرمانشاه نیز در این مراسم اظهار کرد: با توجه به اینکه دانش آموزان در فصل تابستان فرصت های زیادی در اختیار دارند و به تبع آن زندگی آپارتمانی، ماشینی و مواردی دیگر در کمین افراد است و برای وقت های اضافه خود هیچ برنامه ای ندارند، پایگاه‌های اوقات فراغت در سطح استان، در رشته‌های مختلفی برپا شده است.

وی افزود: این رشته ها بخش های مختلفی از جمله فرهنگی، هنری، ورزشی و.... را شامل می‌شود.

نریمانی در پایان گفت: از دانش آموزان عزیز دعوت می کنم حتما در پایگاه‌های اوقات فراغت شرکت کرده و در این سه ماه تابستان، هنر یا مهارتی را یاد بگیرند که در زندگی خود از آن بهره ببرند.

در ادامه قسمت هایی از این گفت و گو با خبرنگاران پانا ارائه می شود.


دانش آموزان خبرنگار: محیا السادات هاشمی/فاطمه قربانی/آرینا قبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار