در جلسه توجیهی اوقات فراغت با مدیران مدارس منطقه ۸ مطرح شد:

تابستان، بهترین فرصت برای اوقات فراغت دانش‌آموزان است

تهران( پانا) - معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش منطقه ۸ ، تابستان را بهترین فرصت برای ایجاد اوقات فراغت سالم و کشف استعداد‌های برتر، برای دانش‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تابستان، بهترین فرصت برای اوقات فراغت دانش‌آموزان است

در حاشیه جلسه توجیهی اوقات فراغت برای مدیران مدارس منطقه ۸، طاهره صاحب الزمانی، معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش منطقه در رابطه با تاثیر اوقات فراغت بر دانش آموزان گفت: بعضی از مدارس اکثر وقت خود را در تابستان به مرور درس های گذشته و حتی پیش خوانی دروس سال آینده صرف می‌کنند و در بیشتر اوقات از امر مهم پرورشی و اوقات فراغت دانش آموزان غافل می شوند، که اصلی ترین هدف این جلسه، اصلاح هر چه سریع تر این موضوع خواهد بود.

صاحب الزمانی افزود: خوشبختانه در سال جاری با مساعدت و همکاری سازمان های هلال احمر، بسیج و سازمان تبلیغات اسلامی در بحث نیروی انسانی پایگاه تابستانه مشکلی نخواهیم داشت؛ هلال احمر در برگزاری آموزش کمک های اولیه و بسیج در برگزاری کلاس های دینی با موضوع جهاد تبیین، یاری رسان منطقه خواهند بود.

وی در پاسخ به احتمال به وجود آمدن ناهماهنگی میان زمان پایگاه تابستانه و کلاس های آموزشی در مدارس گفت: آموزش و پرورش دو رکن جدانشدنی در نظام تعلیم و تربیت هستند و هیچکدام بدون حضور دیگری به طور موفق عمل نخواهد کرد و انشالله در این موضوع با همت مدیران مدارس منطقه ۸ مشکلی نخواهیم داشت.

معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش منطقه ۸ در پایان اظهار کرد: سال جاری علاوه بر گروه های جهادی دانش آموزان، گروه های جهادی دیگری تحت عنوان یاری رسانی به دانش آموزان محروم با همت دبیران منطقه خواهیم داشت که امیدواریم این امر خداپسندانه در طی سال تحصیلی هم ادامه پیدا کند.

*خبرنگار دانش آموز: امیر رضا نژادحاجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار