بررسی باغ بودن یا باغ نبودن 6 پلاک ثبتی در شورای شهر تهران

تهران (پانا) - اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران بررسی پلاک ثبتی‌های مختلف درخصوص باغ بودن یا نبودن را در دستور کار خود داشتند.

کد مطلب: ۱۳۷۹۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بررسی باغ بودن یا باغ نبودن 6 پلاک ثبتی در شورای شهر تهران

سید جعفر شربیانی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پلاک ثبتی‌های ۲۸.۳۲۸، ۲۸.۳۴۰، ۲۸.۳۴۱، ۲۸.۳۴۲، ۲۸.۳۴۳ و ۲۸.۳۴۴ گفت: این پلاک ثبتی‌ها به مساحت ۴۶۰۲ متر مربع در منطقه یک واقع شده است و در سال ۱۴۰۰ از شورا رأی باغ گرفتند. حد نصاب درختان لازم را ندارند؛ اما بر اساس تصاویر هوایی پوششی از درختان انبوه را دارند بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رأی به باغ بود این پلاک داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا پس از بحث و بررسی این پرونده را برای بررسی بیشتر به کمیسیون تخصصی ارجاع دادند.

شربیانی در ادامه با اشاره به پلاک ثبتی ۳۲۰۸.۶ گفت: این پلاک ثبتی به مساحت ۵۹۸ متر مربع در منطقه ۳ واقع شده و با توجه به اینکه گستره قالب آن بر اساس تصاویر هوایی سال ۱۳۸۶ انبوهی از درختان را نشان می‌دهد کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است و اعضای شورای شهر تهران هم نهایتا پس از بحث و بررسی این پرونده را برای بررسی بیشتر به کمیسیون تخصصی ارجاع دادند.

شربیانی به پلاک ثبتی ۳۴.۳۲۸۱.۲ نیز اشاره کرد و افزود: این پلاک ثبتی به مساحت ۵۰۳ متر مربع در منطقه یک واقع شده و با توجه به اینکه حدنصاب درختان لازم را دارد کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز نهایتا با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

این عضو شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به پلاک ثبتی ۳۵۷۲.۵۵.۲ ، افزود: این زمین به مساحت ۷۸۴ متر مربع در منطقه یک واقع شده و حدنصاب درختان لازم را دارد. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رأی به باغ بودن این زمین داده است که اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی به پلاک ثبتی ۲.۲۶۱۳۸.۱۲ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۲۵۱۲ متر مربع در منطقه ۱۸ واقع شده، حد نصاب درختان لازم را ندارد اما بر اساس تصاویر هوایی سال ۱۳۵۸ گستره قالب آن پوششی از درختان را نشان می‌دهد. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز نهایتا با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

وی همچنین به پلاک ثبتی ۱۸۲۶.۱ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۶۸۴ متر مربع در منطقه یک واقع شده و با توجه به اینکه حدنصاب درختان لازم را دارد کمیسیون شهرسازی شورای شهر رأی به باغ بودن این زمین داده است که اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز نهایتا پس از بحث و بررسی با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی با اشاره به پلاک ثبتی ۷۹.۵۲۵ و اینکه این زمین به مساحت ۵۲۰ متر مربع در منطقه یک واقع شده، اظهار کرد: این زمین حد نصاب درختان لازم را ندارد اما در سند آن عنوان شده که یک قطعه زمین مفروض از یک باغ بوده است که بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای شهر تهران نیز پس از بحث و بررسی با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی در خاتمه به پلاک ثبتی ۳۸۹۳.۱۱۹.۳۲ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۱۱۷۵ متر مربع در منطقه یک واقع شده، حد نصاب درختان لازم را ندارد اما مطابق تصاویر هوایی سال ۱۳۵۸ انبوهی از درختان در این ملک مشاهده می‌شود. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رأی به باغ بودن این زمین داده است که اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز نهایتا با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار