واکنش عضو شورا به بررسی پرونده زمین‌های مزروعی در صحن شورای شهر

تهران (پانا) - عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت براساس دستور العمل جدیدی که شورای عالی استان‌ها به شورا داده است زمین‌های مزروعی باغ محسوب نمی‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۹۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
واکنش عضو شورا به بررسی پرونده زمین‌های مزروعی در صحن شورای شهر

سیداحمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران امروز (یکشنبه ۲۸ خردادماه) در صحن شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری در جریان بررسی پلاک های ثبتی اظهار کرد: این املاک را ستاد اجرایی فرمان امام به تعاونی آزادگان و جانبازان واگذار کرده‌است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ که به این املاک رای باغ دادیم زمین های مزروعی همچنان باغ محسوب می شد بعد از آن بود که مصوبه شورای عالی استان ها آمد که صرف مزروعی بودن زمین باغ محسوب نمی شد.

علوی خاطرنشان کرد: طبیعتا اگر استناد ما به هر کدام از حدنصاب سند زمین که باز در سال ۷۲ هم دوباره سند زمین محسوب می شود هر کدام از این ها بوده ما در حق آزادگان اجحاف می کنیم چون اکنون حق دارند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: آن زمان که ما رای دادیم زمین های مزروعی را باغ محسوب می کردند و اکنون طبق دستور العمل جدیدی که شورای عالی استان ها به ما داده است زمین های مزروعی باغ محسوب نمی شود و اگر دوستان کمیسیون هم بپذیرند این الان با قوانین جدید باغ نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار