پوستر اوقات فراغت دانش‌آموزان با حضور وزیر آموزش و پرورش رونمایی شد

تهران (پانا) - از پوستر اوقات فراغت دانش‌آموزان با حضور وزیر آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی و اعضای شورای معاونان این وزارتخانه در اردوگاه شهیدباهنر تهران رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
پوستر اوقات فراغت دانش‌آموزان با حضور وزیر آموزش و پرورش رونمایی شد

گردهمایی مشترک مدیران کل آموزش و پرورش، روسای استانی دانشگاه فرهنگیان، مدیران کل نوسازی استان‌ها و مدیران کل کانون‌های پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

در این گردهمایی با حضور رضامراد صحرایی (وزیر آموزش و پرورش)، اصغر باقرزاده (معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش)، علیرضا منادی سفیدان (رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی) و جمعی از اعضای شورای معاونان این وزارتخانه از طرح اوقات فراغت تابستانه معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و کتاب مجله «مهرآیه» موسسه منادی تربیت، رونمایی شد که بر اساس دستور وزیر آموزش و پرورش مقرر شده است ۱۲ ساعت ضمن خدمت از محتوای این کتاب برگزار شود.

همچنین وزیر آموزش و پرورش از نمایشگاه پایگاه‌های اوقات فراغت که با حضور دانش‌آموزان برپا شده بود، بازدید کرد.

گفتنی است بحث غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان ۱۴۰۲ با شعار «تربیت بدون توقف» دنبال می‌شود و دانش‌آموزان می‌توانند از طریق سامانه my.medu.ir در پایگاه‌های تابستانه ثبت‌نام کنند.

بر اساس این گزارش، زمان ثبت‌نام از ۱۵ خرداد تا هفته اول تیر خواهد بود و از ابتدای تیر تا ۲۰ شهریور بازه زمانی برگزاری کلاس‌ها را خواهیم داشت.

در فعالیت‌های تابستانه امسال، استفاده از ظرفیت تشکل‌های انقلابی و نهادهای مردمی مد نظر است و همچنین استفاده از ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی نیز در بهینه کردن این امر اهمیت به‌سزایی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار