هماهنگی آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد با سایر نهادها در زمینه اوقات فراغت

مشهد (پانا) - رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد مقدس گفت ، نهادها و دستگاه های مشغول در حوزه اوقات فراغت هم سو و هم فکردر قالب یک کمیته منسجم دست در دست هم برای گرفتن دست دانش آموزان یاری دهنده آموزش و پرورش خواهند بود .

کد مطلب: ۱۳۷۹۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
هماهنگی آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد با سایر نهادها در زمینه اوقات فراغت

اولین نشست کمیته اوقات فراغت آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد با حضور مسئولین آموزش و پرورش ناحیه دو، سازمان دانش آموزی، اوقاف، بسیج ناحیه کمیل، نماینده ائمه جماعات، مدیران مدارس دولتی و غیر دولتی و مدیران کانون های فرهنگی تربیتی ناحیه در محل کانون فارابی برگزار شد.
در این جلسه حضار در جهت همراستا شدن امکانات و اقدامات ارگان های مختلف در مسیر گذران هر چه بهتر و پربارتر اوقات فراغت هفتاد و شش هزار دانش آموز در سطح ناحیه دو به همفکری و تبادل نظر پرداختند.

علی فتح آبادی، رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد مقدس در حاشیه این نشست گفت: مصمم هستیم با نهادها و دستگاه های مشغول در حوزه اوقات فراغت هم سو و هم فکر باشیم و در قالب یک کمیته منسجم دست به دست هم بدهیم و دست دانش آموزان عزیزمان را بگیریم تا همچنان که در 9 ماه تحصیلی همراهشان بودیم، 3 ماه پیش رو را در کنار هم به بهترین شکل ممکن پیش ببریم و یک برنامه جامع سالانه در زمینه تربیت بدنی، مهارت و آموزش و پرورش داشته باشیم.

محمد حاجی زاده، معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد نیز گفت: شعار اوقات فراغت امسال تربیت بدون وقفه است.

وی افزود: تاکنون برای حدود 30 پایگاه اوقات فراغت از جمله سالن های ورزشی، استخرها و مدارس مجوز صادر شده تا در زمینه برگزاری کلاس‌های متنوع و پربار از نظر نشاط و شادابی و مهارتی و نیز برگزاری اردوهای هدفمند فعالیت کنند.

محسن اصلانی مسئول منطقه و امور مساجد سیدی و طرق گفت: پنج طرح اوقات فراغت شامل طرح ماهرانه، پیوند، نوجوان رزمنده، نیلوفرانه و جامع علمی ثریا در حاشیه شهر به صورت خاص در نظر گرفتیم.

حسین دهقان فرمانده بسیج ناحیه کمیل گفت: می‌توانیم دو سوله تحت اختیار خود را در نواحی شهید اصلانی و طرق با تخفیف در اختیار فعالیت های ورزشی دانش آموزان قرار دهیم.

مسعود پنجه، مدیر دارالقرآن پیامبر اعظم ناحیه دو مشهد نیز گفت: کلاس های قرآنی با استقبال بی نظیر دانش آموزان مواجه شده، ثبت نام تا 25 تیرماه ادامه دارد و این مهلت قابل تمدید است.

علی عباس زاده کارشناس مسئول مشاوره آموزش و پرورش ناحیه دو گفت: باید فرهنگ مشاوره گرفتن را در بین خانواده ها ترویج دهیم تا از بروز مشکلات در نتیجه انتخاب های اشتباه افراد جلوگیری شود. مرکز مشاوره ناحیه دو با تعرفه دولتی در خدمت مردم و دانش آموزان است.

دانش آموز خبرنگار: ریحانه وحدتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار