امام جمعه شهرستان اسلامشهر:

رفاقت والدین با فرزندان خانه را به کانون محبت تبدیل خواهد کرد/ فیلم

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه اسلامشهر گفت امروز تهاجم فرهنگی در زمینه‌های گوناگون وجود دارد، بر این اساس والدین باید با فرزندان خود رفاقت کنند تا خانه کانون محبت برای آنها باشد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
رفاقت والدین با فرزندان خانه را به کانون محبت  تبدیل خواهد کرد/ فیلم

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر در همایش آسیب‌شناسی فرهنگی ایران امروز، که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی با اشاره به روز دحو‌الارض به عنوان روز زمین یاد کرد که زمین از کعبه به عنوان یک مکان مقدس به وجود آمد و خداوند متعال ما بندگان را برای عبودیت آفریده و می‌بایست در مسیر بندگی خداوند رشد کنیم.

وی بیان کرد: امروز با تهاجم فرهنگی در زمینه‌های گوناگون روبرو هستیم و ضرورت دارد به فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر توجه شود و والدین باید با فرزندان خود رفاقت کنند تا خانه کانون محبت برای آنها باشد.

در این برنامه علی اصغر شیوایی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر نیز در سخنانی تصریح کرد: بحث فرهنگی از جمله مسائل مهم در کشورها است و در جمهوری اسلامی نیز تهاجم فرهنگی از دغدغه‌های رهبری است و می‌بایست به مسائل فرهنگی جامعه بیشتر توجه شود.

در همایش آسیب‌شناسی فرهنگی ایران امروز که معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی فرماندار، روسای دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور منطقه و سایر مسئولان حضور داشتند، از پوستر سومین جشنواره ملی مهدویت رو نمایی شد و مسئولان با ضور در مقبره شهدای گمنام با قرائت فاتحه به شهدا ادای احترام کردند.

خبرنگار دانش‌آموز: نگین حسین‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار