رئیس اداره فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی سیستان و بلوچستان در مشهد :

برنامه کانون‌های ناحیه ۷مشهد دانش‌آموز محور است

مشهد (پانا) - رئیس اداره فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی سیستان و بلوچستان در مشهد، عنوان کرد برنامه کانون‌های ناحیه۷ مشهد براساس دستورالعمل‌ها و روند کاری همکاران عالی و با هدف انجام می‌شود که کاملا دانش‌آموز محور است.

کد مطلب: ۱۳۷۷۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برنامه کانون‌های ناحیه ۷مشهد دانش‌آموز محور است

علی رضوی، رئیس اداره فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی استان سیستان و بلوچستان گفت: در استان سیستان و بلوچستان با توجه به وسعت و تعداد کانون هایی که دارد و شرایط بومی و محلی که در آن حاکم است، برنامه ریزی کردیم تا از نزدیک با فعالیت های کانون های استان خراسان رضوی آشنا شویم و مواردی که در استان ما قابلیت اجرایی داشته باشد را الگوبرداری کرده و در استان خودمان اجرا کنیم.

در ادامه محبعلی سرگزی، کارشناس مسئول اردوهای استان سیستان و بلوچستان گفت: آموزش و پرورش ۲بال اصلی تعلیم و تربیت کشور هستند که فعالیت‌های پرورشی مهم‌ترین عنصر در مدرسه است.

وی بیان کرد: با توجه به خواسته مقام معظم رهبری که فرمودند: «باید در فعالیت‌های پرورشی بیشتر حرکت کنیم» با این هدف استان سیستان و بلوچستان تیم ویژه ای جهت تجربه اندوزی از دوستان در استان خراسان رضوی آماده کرد تا در جوار آقا علی ابن موسی الرضا حضور پیدا کنیم.

سرگزی گفت: برنامه های همکاران عالی و جذاب بود، چون همکاران اداری در آموزش و پرورش ناحیه۷ با همکاران پرورشی استان ما بسیار مشارکت داشتند و همدل بودند که قطعا برای دوستان ما یک تجربه بسیار عالی بود.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار