سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران:

برنامه های جهادی آموزش و پرورش دانش آموز محور باشد

ساری(پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان مازندران در نشست نمایندگان مناطق هدف قرارگاه جهادی گفت : فعالیت های آموزش وپرورش با محوریت دانش آموزان انجام گیرد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های جهادی آموزش و پرورش دانش آموز محور باشد

در این نشست که گروه های جهادی از مناطق و شهرستانهای نکا، گلوگاه ،سوادکوه و ساری حضور داشتند به بحث و تبادل نظر در مورد فعالیت‌های آموزشی و پرورشی با محوریت گروه های جهادی پرداختند.

علی شمس ناتری، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی در این جلسه با ارائه برنامه های قرارگاه جهادی آموزش و پرورش به نقش دانش آموزان در فعالیت های جهادی اشاره کرد و گفت: برنامه‌ها، جهادی و با محوریت دانش آموزان باشد.

وی سپس به این نکته اشاره کرد که آموزش و پرورش همه دستگاه‌ها را به کمک طلبیده است تا به این وسیله کمبودها و نیازها در مناطق و شهرستان‌ها شناسایی و برنامه ریزی های لازم انجام شود و در این امر آموزش و پرورش نیازمند همکاری دیگر دستگاه‌ها است تا با تشریک مساعی به نتیجه مطلوبی در رفع مشکلات دست یابد.

در ادامه جلسه، هماهنگی با معاونین پرورشی و تربیت بدنی در خصوص برنامه های جشن میلاد نیمه شعبان برگزار شد.

در این نشست علی شمس ناتری، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران با تبریک اعیاد شعبانیه به برنامه های این ایام پرداخته و عنوان کرد: فضاسازی محیطی، پخش زیارت امام زمان (ع)، اجرای صبحگاه انتظار، برگزاری محافل انس با قرآن، برپایی کرسی های آزاداندیشی، برگزاری مسابقات فرهنگی، اجرای سرود همگانی آقا بیا، پویش خوانش کتاب مهدوی، برگزاری جشن های میلاد، برگزاری مراسم اجتماع منتظران و برپایی موکب های دانش آموزی از جمله برنامه های مدارس استان مازندران است.

در این جلسه مدیران و معاونین پرورشی و تربیت بدنی نواحی یک و دو ساری و قائمشهر درخصوص برنامه های جشن میلاد نیمه شعبان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

در ادامه مقرر شد اجتماع بزرگ دانش آموزی در روز سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ در این شهرستان ها برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار