معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نیشابور:

٩۴ دانش‌آموز نیشابوری در چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا خوش درخشیدند

نیشابور (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نیشابور عنوان کرد، ٩۴ دانش‌آموز نیشابوری در چهل و یکمین جشنواره فرهنگی-هنری امید فردا خوش درخشیدند و در گروه یک این مسابقات، بار دیگر برای این شهرستان افتخار آفرین شدند.

کد مطلب: ۱۳۷۷۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
٩۴ دانش‌آموز نیشابوری در چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا خوش درخشیدند

سلمان حصاری، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نیشابور گفت: در ابتدا این موفقیت بزرگ دانش آموزان خلاق و هنرمند شهر قلمدان های مرصع را خدمت معاون محترم مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش، کارشناس فرهنگی و هنری، دانش آموزان برگزیده، تمامی همکاران بالاخص مدیران، معاونین و مربیان پرورشی مدارس، دبیرخانه مسابقات و تمامی همکاران بزرگواری که با دبیرخانه مسابقات چهل و یکمین جشنواره فرهنگی-هنری امید فردا همکاری داشته اند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی افزود: در این دوره از مسابقات، نیشابور ٢٧ رتبه اول، ٣٩ رتبه دوم و ۲۸ رتبه سوم استانی را از آنِ خود کرد که از این تعداد اثر ١٢ دانش آموز به دبیرخانه کشوری راه یافت.

در پایان، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نیشابور ضمن تشکر ویژه از زحمات مدیریت کانون فرهنگی تربیتی سمیه به عنوان دبیرخانه این دوره ی جشنواره، اظهار داشت: از درگاه ایزد منان آرزوی توفیقات روز افزون را برای این دانش آموزان پرتلاش هنرمند و تمام جامعه دانش آموزی شهرستان نیشابور خواستارم.

خبرنگار پانا: فاطمه سادات موسوی معین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار