معاون وزیرآموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، عنوان کرد:

بهره‌برداری از 2000 واحدآموزشی با مشارکت خیرین درکشور/ فیلم

اسلامشهر(پانا)- معاون وزیرآموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در اسلامشهر، از مشارکت خیرین مدرسه‌ساز جهت بهره‌برداری از 2000 واحدآموزشی در کشور و در شش ماه اول سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از 2000 واحدآموزشی با مشارکت خیرین درکشور/ فیلم

حمیدرضا خان‌محمدی، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در آیین افتتاح مدرسه خیرساز پنج تن آل عبا در شهرک قائمیه اسلامشهر در سخنانی با گرامی‌داشت سالروز ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) و دهه کرامت اظهار کرد: بیشتر مدارس در کشور با همکاری و مشارکت خیرین در حال ساخت است و امیدواریم در شش ماه اول سال جاری ۲۰۰۰ پروژه آموزشی بهره‌برداری شود و از نقاط برجسته این واحدهای آموزشی مشارکت پنجاه درصدی خیرین مدرسه‌ساز است.

وی افزود: اجرای سند تحول بنیادین مهمترین خواسته رهبری از آموزش و پرورش است و در کنار آن محتوای فعالیت‌های آموزشی و پرورشی نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.

در ادامه این مراسم مهدی شریفیان، نماینده مردم تهران، ری شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی بیان کرد: شهرستان اسلامشهر با برخورداری از ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در حاشیه تهران دارای زیرساخت آموزشی خاصی است و از جمله مصوبات سفر ریاست جمهوری، مصوب شدن خشت‌گذاری مدارس است که در سال آینده تحویل آموزش و پرورش شود.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش اسلامشهر از لحاظ تجهیزات میز و نیمکت در وضعیت خوبی قرار دارد و از سوی دیگر می‌بایست مدارس قلع و قمی تعیین تکلیف گردد و با توجه به رشد مهاجرت مردم با همکاری بنیاد علوی، بنیاد برکت و مدرسه شهید مطهری نیز در حال رایزنی برای احداث مدارس جدید و بالا بردن سرانه آموزشی هستیم.

گفتنی است دو مدرسه خیرساز با ۲۵ کلاس درس، مدرسه ۲۱ کلاس شهبد زندکریمی در شهرک امام حسین(ع) و مدرسه چهار کلاسه پنج تن آل عبا در شهرک قائمیه با کمک خیر مدرسه‌ساز، کرامت اسدی و اعتبار دو میلیارد تومان از منابع خیری و دولتی به مساحت ۸۰۰ متر و زیربنای ۲۵۰ متر با حضور معاون عمرانی استاندار تهران،فرماندار اسلامشهر، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران،اعضاء شورای شهر،شهردار،مدیر آموزش و پرورش و سایر مسئولان استانی و شهرستانی خشت‌گذاری و افتتاح شد.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه پورامیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار