مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان:

سازمان دانش‌آموزی نقش مهمی در اعتلای شخصیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان دارد

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران، پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۲۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی نقش مهمی در اعتلای شخصیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان دارد

متن پیام اکبر رحمتی به شرح ذیل است:

سازمان دانش‌آموزی به عنوان یک نهاد تربیتی، پویا و اثرگذار، همراه و مورد اقبال و علاقه بسیار زیاد مربیان، دانش‌آموزان و اولیا قرار داشته و نقش مهمی در توسعه تربیت اجتماعی دانش‌آموزان، شکوفا کردن استعدادها و اعتلای شخصیت تمام‌ساحتی آنان دارد.

تحقق بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم تقویت هویت ملی، تقویت عشق به میهن، تقویت پرچم ملی و تعلیم سبک زندگی اسلامی و ایرانی از طریق برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی قابل حصول و دستیابی است.

لذا اینجانب به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی بر خود لازم می‌دانم ضمن تقدیر و تشکر خالصانه از خانواده بزرگ سازمان دانش‌آموزی، این روز را به تمام دانش‌آموزان پیشتاز، خبرنگاران و رابطان خبرگزاری پانا، نمایندگان مجلس دانش‌آموزی، هیأت‌رئیسه شوراهای دانش‌آموزی مدارس، مربیان، مدرسان، پیشکسوتان، مجامع اعضا و مربیان و مسئولین سازمان دانش‌آموزی سراسر استان تبریک عرض کرده و از در گاه خداوند متعال، آرزوی صحت و سلامتی و عاقبت بخیری همه عزیزان را خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار