مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ؛

دانش‌آموزان در اردوگاه نباید بی‌هدف باشند

تبریز(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری باید برای دانش‌آموزان در اردو گاه‌ها فراهم شود؛ بر لزوم هدفدار بودن حضور آنها در این مکان‌ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان در اردوگاه  نباید بی‌هدف باشند

حجت الاسلام و المسلمین علی پور رادی در جلسه شورای برنامه ریزی اردوگاه‌ها ضمن تبریک سالروز آزادی خرمشهر و هفته کرامت گفت: از امکانات اردوگاه ها در دو بعدباید استفاده شود و این استفاده در بعدهای فرهنگی و درآمدزایی می تواند به صورت بهینه انجام شود.

وی افزود: باید از این مکان‌ها به کمک کارشناسان و اساتید دانشگاهی برای آموزش و همچنین ایده پردازی در موارد مختلف مانند ورزشی، هنری و نیز فراهم کردن امکانات مختلف بهره جست.

پوررادی با تاکید بر اینکه بعضی از موارد اردوگاه نیاز به رسیدگی دارد، گفت: مثلا درختان اردوگاه با کمک شهرداری باید حرس و جوان سازی شود و این کار مستلزم داشتن نیرو و انرژی است.

کارشناسان باید برای تمام موارد و پیشنهادات مثل پرورش ماهی، استخر اردوگاه، نمازخانه و... نظرهایشان را ارائه دهند و آنها را بعد از کارشناسی به بهره برداری برسانیم. حتی می توان میوه های گلخانه ای را در گلخانه‌های اردوگاه تولید کرد.

وی در زمینه فرهنگی، به اجرای برنامه های شاد و هنری، اقامه نماز و... اشاره کرد و افزود: دانش آموزان موقع حضور در اردوگاه بی هدف نباشد. برنامه های ورزشی و مسابقات ورزشی را نیز به راحتی می‌توان در این محیط و فضای خوب اجرا کرد. حتی آموزش های خود را در قالب هنر و ورزش می توان به دانش آموزان آموزش داد.

مدیرکل آموزش و پرورش در پایان گفت: باید در اردوگاه های دخترانه محرم سازی اردوگاه برای دختران انجام گیرد تا آسایش و راحتی برای همه دخترانمان در این فضاهای فرهنگی فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار