سرپرست آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:

لزوم توجه به نوآوری‌های جدید در آموزش و پرورش و اسکان تابستانی فرهنگیان

تبریز (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به اهمیت تجهیز مدارس برای اسکان تابستانی بر لزوم توجه بر نوآوری‌های جدید در دستگاه تعلیم و تربیت تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
لزوم توجه به نوآوری‌های جدید در آموزش و پرورش و اسکان تابستانی فرهنگیان

حجت‌الاسلام والمسلمین علی پوررادی در اولین جلسه ستاد اسکان تابستان 1402 ضمن اشاره به اهمیت تجهیز مراکز اسکان، اظهار کرد: یادآوری و تذکر در همه جهت از اساسی ترین اولویت های کار ما است، چرا که در نتیجه باید رضایتمندی حاصل شود و در این راستا ما باید این ۲ عنصر را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: کی آر کدی که در سال ۱۴۰۲ برای استان آماده شده بود و در اسکان های نوروزی نیز برای اولین بار مورد استفاده قرار گرفت یکی از نوآوری های بسیار عالی بود که برای اولین بار صورت گرفت و در استان فراهم کردن چنین نوآوری هایی طرفیت بسیار خوبی دارد، اما مهم آن است که از این ظرفیت ها چگونه استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین پوررادی در پایان اظهار کرد: دقت کردن به جزئیات مسائل و برنامه ها باید اولویت اصلی و اساسی باشد، چرا که رعایت این موضوع باعث می‌شود تا کارها با دقت هرچه تمام صورت بگیرد.

اهمیت ایجاد جذابیت ظاهری و باطنی در مراکز اسکان فرهنگیان

همچنین در ادامه این جلسه، عاشور اکرمی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی افزود: فراهم کردن رضایت با انسجام و هماهنگی ساختار اجرایی صورت می‌گیرد و در این راستا ایجاد جذابیت ظاهری و باطنی در مدارس برای اسکان بسیار مهم است و باید نسبت به این موضوع توجه اساسی شود.

وی ادامه داد: پاکسازی و بهسازی مراکز اسکان نیز باید به صورت همه جانبه اجرا شود، چرا که این موضوع نیز از اساس کار ما است.

لازم به ذکر است که در اسکان نوروزی سال ۱۴۰۲، ۳۰۸ خانوار معادل ۱۸۵۹۲ نفر میهمان در مراکز اسکان فرهنگیان در استان آذربایجان شرقی اسکان یافته بودند که نسبت به سال ۱۴۰۱، شاهد افزایش ۱۵ درصدی این آمار بودیم که از این تعداد ۳۷/۵ درصد میهمانان در ۱۸ مدرسه شهرستان جلفا اسکان یافته بودند که جمعا در کل استان ۲۸۶ نفر عوامل اجرایی پذیرای میهمانان بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار